Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în jurnalistică sau filologie;
- Înțelegerea tehnicilor de vînzare, capacități de comunicare și negociere, orientare spre rezultat;
- Aspect fizic prezentabil, cunoașterea și respectarea regulilor de etichetă în afaceri;
- Abilităţi de comunicare, dinamism, capacitatea de a lucra în echipă;
- Sociabilitate, comunicare foarte bună si atitudine diplomatică;
- Capacitate de autoorganizare, rigurozitate, responsabilitate;
- Persoana echilibrată, inteligenta, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă si amabilă;
- Atitudine pro-activă, corectitudine, seriozitate, sinceritate si dispunere la colaborare ;
- Dorință de a învăța si a se autoinstrui, de a crește și de a participa la proiecte interesante ;
- Cunostinte PC: MS Windows , MS WORD, MS EXCEL, emailing.
Se apreciază
- Experiența în copywriting, SMM ;
- Cunostinte Photoshop ;
Responsabilitățile postului:
- Organizarea activității biroului;
- Structurarea și organizarea documentației interne a companiei;
- Preluarea corespondenței și apelurilor telefonice;
- Planificare, programare si organizare cursuri, evenimente
- Realizarea lucrărilor de secretariat și a circulației documentelor;
- Intocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;
- Relaționarea cu clienții.
- Publicitate SMM, complectarea informatiei pe site.
Oportunitati:
- Salariu de baza;
- Pachet social;
- Oficiu in centru orasului;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie în continuă dezvoltare;
- Lucru creativ, interesant;
- Mediu plăcut de lucru;
- Programe de instruire profesională.
- Posibilitati de instruire si specializare în copywriting, SMM.
Candidatii pot trimite CV la email: office@cursuri-it.md
regiune Moldova Chișinău mun.