Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:
Operator Telesales
Companie internațională ce activează în Republica Moldova.
Responsabilități:
- Gestionează relația cu clienții din portofoliu și potențialii clienți;
- Identifică oportunități de vânzare a produselor și serviciilor companiei (cross sell, up sell) în rândul clienților din portofoliu și potențialii clienți prin contactarea acestora (telefonică și/sau prin email);
- Pregătește ofertele de produse și servicii pentru companie, în conformitate cu nevoile identificate;
- Negociază/renegociază condiții contractuale specifice cu clienții companiei, în colaborare cu superiorul direct și în conformitate cu legislația aplicabilă și cu procedurile interne ale companiei;
- Asigură suport post – vânzare pentru clienții companiei, în colaborare cu departamentele abilitate din cadrul companiei;
- Analizează piața prin diverse canale disponibile: baze de date puse la dispoziție de companie, rețea de contacte (networking), media, recomandări;
Cerințe:
- Studii superioare;
- Preferabil experiență minim de 1 an în vânzări telefonice;
- Preferabil experiență legată de promovarea și dezvoltarea produsului/ serviciului;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
- Cunoașterea calculatorului (MS Office);
- Abilități de negociere.
Beneficii:
- Graficul de lucru 08:30 - 17:30;
- Angajare oficială;
- Pachet social;
- Tichete de masă;
- Salariu fix + premii (la îndeplinirea/depășirea planului);
- Participarea la traininguri de dezvoltare profesională.
Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb50@search4staff.com
Telefon de contact : 022-202986
În CV indicați codul postului vacant: AC2
CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.
regiune Moldova Chișinău mun.