Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Avand in vedere ca ne dezvoltam avem nevoie de ajutor!
Cautam o persoana draguta comunicativa, organizata, punctuala rezistenta la stres, FOARTE ATENTA LA DETALII.
RESPONSABILITATI
- receptionarea comenzilor, inregistrarea, prelucrarea lor etc.;
- Intocmirea facturilor si mentinerea legaturii cu agentii de vanzari si cu clientii;
- Operare in programul de gestiune;
- Intocmire diverse rapoarte;
- Verificarea si arhivarea facturilor si a altor documente fiscale.
- Verificarea stocurilor scriptic si faptic.
CERINTE
- Studii superioare de preferat in domeniul economic;
- Experienta de lucru intr-un program de gestiune contabila;
- Abilitati numerice dar si abilitati de comunicare;
- Cunostinte de gestiune si arhivare documente;
- Cunostinte de Microsoft Office;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
DESCRIEREA FIRMEI
Import si distributie produse alimentare
Persoanele care corespund cerintelor descrise, sunt rugate sa expedieze CV-ul pe adresa de email: inak_md@yahoo.com sau la nr. de mobil 078877666
regiune Moldova Chișinău mun.