Operator suport tehnic

Нет опыта работы
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Молдова
Страна
Рус, Рум
языки

Obiectivul Postului: Obținerea indicilor maximi de satisfacție a clienților prin acordarea suportului tehnic și soluționarea în termeni cât mai restrînși a problemelor apărute în procesul de prestare a serviciilor oferite de către compania StarNet. ce îți oferim: Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut Dezvoltare profesională dinamică Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă Libertatea în ați manifesta ambițiile și personalitatea Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii ce vei face: Acorda clienților suportul și asistența tehnică necesară; Identifica corect și găsește cele mai bune soluții pentru client, oferind răspunsuri profesioniste Te ve-i implica activ în soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți. ce căutăm: Studii în domeniul telecomunicațiilor; Cunoașterea tehnologiilor FTTB, FTTH Cunoașterea stivei TCP/IP Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă Experiență minimă în domeniul tehnic - constituie un avantaj Cursurile CCNA Cisco, JNCIA-Junos, MTCNA Mikrotik constituie un avantaj Cunoașterea echipamentelor Cisco, Juniper, Mikrotik constituie un avantaj Abilități de comunicare eficientă și orientare către client Disponibilitatea la un program flexibil de muncă. Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști și un mediu de lucru modern. Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md , cu specificarea postului – Operator Suport Tehnic.

pегион Молдова Кишинёв мун.

Departamentului Resurse Umane