Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Contabil Salarizare / Specialist resurse umane
Responsabilitati:
Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
- Intocmeste rapoarte asupra diferitelor aspecte legate de munca sa;
Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- Cunoasterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
- Capacitate de analiză şi control;
- Grad inalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Cunoaşterea limbilor româna, rusa,;
- Operare PC (1C, MS Excel).
Beneficii:
- Pachet social complet din prima zi de angajare
- Program de lucru: Luni- vineri, de la 8:30 - 17:30
regiune Moldova Chișinău mun.