Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Gestionara Depozit

Până la 2 ani
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Medii
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune

Deținătoarea (-ul) postului este responsabila de organizarea și administrarea depozitului de produse finite și echipamente, asigurând recepția/returul, gestionarea produselor finite și a echipamentelor, precum și livrarea acestora către reprezentanții de vânzări sau direct către clienții TORECO. Cerințe: Studii medii; studiile superioare vor fi considerate un avantaj; Experiență în gestiune depozit de minim 1 an; Abilități operare PC (Excel, Word, 1C); Responsabilitate și integritate; Adaptabilitate și flexibilitate; Capacitate de învățare rapidă; Abilitatea de a lucra în echipă; Cunoaşterea legislaţiei în domeniul securității și sănătății muncii; Responsabilități: 1. Coordonează şi desfășoară activități specifice de gestiune în cadrul depozitului (recepție, eliberare, gestiune stoc, retururi); 2. Realizează inventariere zilnică si participă la inventarierile parțiale şi anuale; 3. Asigură gestiunea documentelor specifice: facturi achiziție, facturi livrare, avize de însoțire a mărfii; 4. Asigură menținerea ordinii și curăţeniei în depozit şi a necesarului de consumabile; 5. Întocmește rapoarte privind activitatea depozitului; 6. Cunoaște și respectă cu strictețe normele și procedurile interne și normele de securitate și siguranță în muncă. Beneficii: - Venituri corelate cu realizările (salariu fix + comision realizări + bonus performanţa). Mai mult vinzi, mai mult cîștigi! - Pachet social complet - Facilităţi la achiziţionarea produselor/serviciilor companiei - Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști

regiune Moldova Chișinău mun.