Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Cerinţe:
1. Studii economice universitare;
2. Experienţă de lucru în domeniul economic de cel puţin 1 an;
3. Experienţă în domeniul producţiei, transportului internaţional de mărfuri şi operaţiunilor export-import va constitui un avantaj;
4. Excelentă cunoaştere a standardelor de contabilitate precum şi a legislaţiei fiscale în vigoare;
5. Cunoaşterea 1C şi MS Office;
6. Posedarea limbilor Română, Rusă, Engleza – obligatoriu;
7. Deținerea pașaportului român sau alt tip de pașaport de tip european;
8. Disponibilitatea de a afectua deplasări peste hotare;
9. Persoană responsabilă, capabilă să respecte termenele;.
10. Orientat puternic catre rezultate;
11. Responsabilitate,abilităţi de comunicare şi organizare bine dezvoltate;
Responsabilităţi:
1. Efectuează operaţiunile bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare etc.) şi întocmeşte setul de documente pentru plăţile electronice, licitaţii şi ridicările de numerar în lei şi valută;.
2. Înscrie în registre operaţiunile efectuate (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţă încasări);
3. Verifică încasările, provenienţa şi distribuirea acestora;
4. Ţine legatura cu băncile, clienţii şi furnizorii interni, în ceea ce priveşte atribuţiile ce-i revin.
Oferim:
5. Pachet social complet.
6. Salariu competitiv (stabil şi plătit la timp).
7. Prânz complex gratuit.
8. Transport în raza oraşului gratuit.
regiune Moldova Chișinău mun.