Traducător/manager de birou în Chișinău.

До 2-х лет
стаж работы
Полный день
график работы
Высшее
образование
Кишинёв мун.
регион
рус, рум, анг, фра
языки

Sarcinile şi responsabilităţile postului: - lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă, preluarea şi prelucrarea comenzilor); - lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării); - lucrul cu documentele (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică); - pregătirea documentelor pentru autentificare notarială; - traducerea documentelor/textelor. Cerinţe: - studii superioare în filologie, lingvistică sau traduceri; - cunoaşterea perfectă a limbilor rusă şi română; - experienţă de traducător; - experienţă de muncă în biroul de traduceri; - este binevenită autorizaţia Ministerului Justiţiei al R.M.; - cunoştinţe de operare pe calculator; - să fie corect şi onest; - să fie disciplinat; - să fie independent şi responsabil; - să fie sociabil; - abilităţi de lucru cu oamenii; - dorinţa de a lucra pe termen lung. Condiţii asigurate: - pachet de servicii sociale; - instruire; - 13 ani pe piața Moldovei; - 18 filiale în Moldova. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteţi propunerile, cu indicarea postului şi cu o fotografie, pe adresa de e-mail hr@diplom.md sau apelați la adresa: or. Chişinău, str. Armenească, 55, oficiul 219, tel.: 079-79-3-111.

pегион Молдова Кишинёв мун. Центр