Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilităţi:
Gestionarea produselor: elaborarea fișelor de produs, suporturilor de vânzări, documentelor aferente, tehnicilor de cross-selling;
Realizarea campaniilor promoţionale în baza strategiei de marketing aprobate;
Gestionarea conţinutului site-ului oficial al spitalului și a paginilor de pe rețelele de socializare;
Realizarea informaţiilor de presă, articolelor, interviurilor etc. pentru promovarea produselor medicale;
Organizarea de evenimente și participarea la evenimente externe care au scop promovarea produselor şi serviciilor companiei;
Realizarea studiilor de piață, cercetărilor și analizelor de marketing legate de produsul gestionat;
Comunicarea cu pacienţii în scopul prezentării produselor spitalului
Cerinte:
Studii universitare, de preferință în marketing şi comunicare
Experiență într-o pozitie similara prezintă avantaj
Buna cunoaştere a limbilor română, rusă. Engleza prezintă un avantaj
Cunoaşterea calculatorului (Microsoft Office)
Fire creativă, comunicabilă, ambiţioasă.
Spitalul Internaţional Medpark este primul şi cel mai mare spital multidisciplinar privat din ţară. Deschis 24/24 ore şi 7/7 zile, spitalul oferă servicii medicale de înaltă calitate în conformitate cu standardele şi practicile internaţionale, egale cu cele ale instituţiilor medicale lideri pe piaţa internaţională. Medpark reunește peste 200 de medici, profesori, conferenţiari, doctori în ştiinţe medicale, care acoperă toate specialităţile medicale şi chirurgicale care trateaza anual peste 70.000 de pacienţi.
CV-urile se recepţionează la e-mail: resurse.umane@medpark.md (vă rugăm indicaţi poziţia pentru care aplicaţi).
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, dar doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
regiune Moldova Chișinău mun.