Administrator/Office manager

До 2-х лет
стаж работы
Полный день
график работы
Высшее
образование
Кишинёв мун.
регион
рус, рум, анг
языки

Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice, - Oferirea informatiilor despre serviciile companiei, - Intocmirea contractelor, - Apelarea potentialilor clienti, - supraveghează și asigură rezolvarea sarcinilor administrative; - menține relația cu furnizorii, clienții firmei; - Gestionarea anunturilor pe site-uri si paginilor pe retele de socializare etc.. Cerinte: - Domnisoara active,responsabila, sociabila, amabila si punctuala. - Cunosterea limbii de stat si limbii ruse, Engleza obligatoriu. - Cunosterea calculatorului si Microsoft Office, Internet. - Studii superioare Oferim: - Salariu motivant+bonusuri - Pachet social deplin, - Angajare oficiala, - Oficiu modern in centrul capitalei, - Telefon corporativ. Graficul de lucru: de luni pina vinery, de la 9.00-18.00 Transmite-ti CV-ul pe adresa de email: best.english.school.md@gmail.com

pегион Молдова Кишинёв мун.

Cristina