Depanero deschide un call center la Galati: Cati oameni angajeaza?

  • 5 apr. 2018, 10:39
  • 1 253

Depanero, una dintre cele mai mari firme de service electro-IT din Romania, deschide un call center la Galati, cu scopul de a imbunatati calitatea serviciilor de suport oferite clientilor si de a sustine activitatea echipei din call center-ul din Bucuresti.

Call center-ul din Galati este functional de la inceputul lunii martie, fiind deservit, in prezent, de 12 angajati, cu o medie de varsta de 26 de ani si cu experienta in activitatea de customer care. Numarul angajatilor din call center poate fi suplimentat in viitor, in functie de nevoile de business si de necesitatea extinderii.

„Decizia deschiderii unui nou call center a venit pe fondul accentuarii unei probleme cu care se confrunta intreaga piata si de care nici compania Depanero nu a fost ferita – fluctuatia mare de personal, mai ales pe pozitii entry-level, cu rate mai ridicate in Bucuresti comparativ cu alte orase din provincie. Optimizam constant serviciile oferite clientilor nostri, de aceea suntem convinsi ca interactiunea acestora cu Depanero se va imbunatati semnificativ in perioada urmatoare, atat din punct de vedere al rapiditatii preluarii solicitarilor telefonice, cat si al rezolvarii situatiilor cu care acestia se confrunta”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

In prezent, in call center-ul Depanero sunt inregistrate peste 30.000 de apeluri pe luna, a caror durata medie de asteptare este de 2 minute. Ca urmare a deschiderii noului call center din Galati, Depanero estimeaza ca durata medie de asteptare pentru un apel va scadea sub un minut, in perioada urmatoare.

Prin intermediul call center-ului Depanero sunt oferite clientilor, la nivel national, servicii precum: suport informational legat de procedurile de service; deschidere solicitari de service pentru interventii (reparatii, instalari, constatari) la domiciliul clientului; inregistrare comenzi pick-up prin curier pentru produsele care se repara la sediul Depanero; servicii de troubleshooting si oferirea de suport in utilizarea produselor; suport informational legat de stadiul reparatiilor; preluare si analiza reclamatii; servicii de vanzari: taloane instalari, accesorii produse, garantie extinsa.