Joblist

Creează un CV rapid și calitativ
+ Ofertă
+ CV-ul

Joblist

  • principala
  • înregistrare
  • întră
  • Altele

  • Catalogul companiilor
  • Articole
  • русский
  • Principala
  • HR, Cadre
  • Vezi CV

Curriculum vitae

  • RU
  • RO
Propune ofertă
  Aliona   Basarab

Aliona Basarab

Experiență profesională

IACOB SRL Luxali SRL BRODSKY USKOV LOOPER REED SI PARTENERII SRL DINA-COCIUG SRL Primaria Hirtopul Mare ECOSEM GRUP SRL

Studii

Academia de Administrare Publica

Locul de reședință

Moldova Chișinău mun., Chișinău

Informaţii personale
Telefon

37368520472

Gen

Feminin

Stare civilă

Necasatorit

Copii

Nu am

Zi de naștere

10 decembrie 1981

E-mail

alionabasarab@yahoo.com

Poziţia dorită
Locul de muncă vizată

Sef serviciu Resurse Umane; HR Manager

Salariu de la

12000 lei

Program

Full time

Experiență profesională

Sef serviciu resurse umane

IACOB SRL

decembrie 2017 - iulie 2020 | Moldova Chișinău mun., Chișinău

25.12.2017 – 07.07.2020. Angajata in functie de Sef sectie juridica si resurse umane.
- Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor. Suplinirea posturilor vacante. Crearea bazei de date a candidatilor si mentinerea ei.
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2: (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
- prezentare Dari de seama IRM;
- perfectarea dosarelor personale si a ordinelor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor individuale de munca, contracte de raspundere materiala, contractelor de ucenicie, etc.
- Evidența unitatilor de transport in companie, perfectarea contractelor de raspunderer materiala individuala deplina si a actelor de predare-primire a autoturismului;
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Implementarea procesului de inductie si incadrare a noilor angajati, dupa perioada de ucenicie. Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii, la solicitare.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj, precum si operarea tabelelor de pontaj in 1C 8.2 si contrapunerea lor cu programul de Securitate intern SCUD;
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca;
- declararea saptaminala in programul IRM: angajati/eliberati/ concedii ingrijire copil/ concediu paternal/ suspendare a CIM.
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post specific fiecarei functii, Regulamentului de salarizare si sanctiuni, Codului de conduita in companie, intocmirea Graficului de concedii anuale, etc…
- Implementarea si coordonarea in totalitate a procesului de Securitate si sanitate in munca, intocmirea instructiunilor SSM, tinerea registrelor de instructaje, efectuarea instructajelor pentru noii angajati, instructajele periodice odata la 6 luni sau la transferul in alta functie, conform legislatiei muncii.
- Coordonarea si mentinerea politicii corporative. Tehnici de motivare a angajatilor. Organizare flash-moburi, etc…

Informarea in permanenta privitor la legislatia RM, contabilitate, juridica: (Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.

Sef serviciul personal

Luxali SRL

octombrie 2016 - august 2017 | Moldova Chișinău mun., Chișinău

03.10.2016 – 28.08.2017. Angajata in functie de Sef serviciul personal, la (“Luxali Consulting”SRL, companie de consulting financiar, juridic si resurse umane). Servicii outsourcing.
Evidenta si deservirea companiilor – clienti în sfera resurselor umane. (15 companii).
-Acordarea consultatiilor privind aplicarea corecta a legislatiei muncii, rezolvarea situatiilor parvenite in legatura cu personalul.
-Efectuarea unui control intern in domeniul resurselor umane, acordarea suportului informational privind completarea, perfectarea documentatiei in resurse umane conform legislatiei in vigoare, companiilor deservite.
- Perfectarea actelor obligatorii necesare in sectia resurse umane si tinerea registrelor obligatorii conform legislatiei muncii;
- Operarea cu programul contabil 1C 8.2 si evidenta personalului conform programului, efectuarea tuturor operatiilor privind angajatii, intocmirea tabelelor de pontaj, etc….
-Informarea pe orice problema si solutionarea lor, ce tin de personalul companiei;
- Perfectarea dosarelor personale; evidenta carnetelor de muncă si păstrarea lor; perfectarea actelor la Compania Nationala de Asigurari in Medicina, CNAS, s.a;
-Conlucrarea cu organele ierarhic superioare in solutionarea diverselor probleme privind personalul;
- Efectuarea Regulamentelor interne, fiselor de post, altor regulamente, ordine interne, dar care nu contravin legislatiei;
- Intorcmirea Graficului concediilor;
- Intocmirea Statelor de personal;
-Executarea contractelor individuale de munca, cu modificarile ulterioare, conform legislatiei muncii;
- Atestata in domeniul SSM.Petrecerea instructajelor de Securitate si Sanatate in munca., s.a sarcini.

Manager resurse umane

BRODSKY USKOV LOOPER REED SI PARTENERII SRL

februarie 2016 - septembrie 2016 | Moldova Chișinău mun., Chișinău

02.2016 – 20.09.2016. Angajată in functie de Manager Resurse Umane, in compania juridica ”Brodsky Uskov Looper Reed& Partners”.
- Evidenta si deservirea companiilor – clienti în sfera resurselor umane.
-Acordarea consultatiilor privind aplicarea corecta a legislatiei muncii, rezolvarea situatiilor parvenite in legatura cu personalul.
-Efectuarea unui control intern in domeniul resurselor umane, acordarea suportului informational privind completarea, perfectarea documentatiei in resurse umane conform legislatiei in vigoare, companiilor deservite.
- Crearea si evidenta resurselor umane de la zero. Perfectarea actelor obligatorii necesare in sectia resurse umane si tinerea registrelor obligatorii conform legislatiei muncii;
-Informarea pe orice problema si solutionarea lor, ce tin de personalul companiei;
- Perfectarea dosarelor personale; evidenta carnetelor de muncă si păstrarea lor; perfectarea actelor la Compania Nationala de Asigurari in Medicina;
-Conlucrarea cu organelle ierarhic superioare, in solutionarea diverselor probleme privind personalul;
- Efectuarea Regulamentelor interne, fiselor de post, altor regulamente, ordine interioare, dar care nu contravin legislatiei;
-Executarea contractelor individuale de munca, cu modificarile ulterioare, conform legislatiei muncii;
- Atestata in domeniul SSM.Petrecerea instructajelor de Securitate si Sanatate in munca., s.a sarcini.

Specialist resurse umane

DINA-COCIUG SRL

iulie 2015 - februarie 2016 | Moldova Chișinău mun., Chișinău

- Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor,
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2: (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
- Evidenţa carnetelor de muncă şi păstrarea lor, perfectarea pachetului de asigurare in medicina, prezentare Dari de seama,
- perfectarea dosarelor personale si a ordinilor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor .
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
-Organizarea trainingurilor pentru angajatii companiei, anchetarea, evaluarea cunostintelor in urma petrecerii acestuia.
-Organizarea excursiilor, diverse masuri corporative pentru angajatii companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii, la solicitare.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj, precum si operarea tabelelor de pontaj in 1C 8.2;
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca, conlucrarea cu contabilitatea
- Întocmirea graficului de concedii,
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post.
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM(Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.

Secretar al consiliului comunal

Primaria Hirtopul Mare

octombrie 2011 - iulie 2015 | Moldova Criuleni, Criuleni

Numita in funtie de Secretar al Consiliului comunal Hîrtopul Mare, raionul Criuleni ( Functionar public /Consilier de stat gradul II).
Atributii:
1. Evidenta carnetelor de munca si pastrarea lor, conform legislatie in vigoare.
2. Perfectarea dosarelor personale si a ordinilor conform legislatiei RM.
3. Executarea contractelor .
4.Petrecerea sedintelor;
5. Avizarea proiectelor de decizii ale consiliului local şi contrasemnarea deciziilor;
6. Asigura efectuarea lucrarilor de secretariat;
7. Pregatirea materialelor pe marginea problemelor supuse dezbaterii in consiliul local;
8. Conlucrarea cu organele ierarhic superioare de specialitate.
9. Eliberarea extraselor sau copiilor de pe orice act din arhiva consiliului local, in afara celor care conţin informatii secrete, stabilite potrivit legii, precum si extrase si copii de pe actele de stare civila;
10.Organizeaza, coordoneaza, poarta raspundere pentru activitatea serviciilor de stare civila;
11. Administreaza sediul primariei si bunurile ei;
12.Indeplineste acte notariale conform Legii cu privire la notariat;

Manager Resurse Umane

ECOSEM GRUP SRL

iulie 2008 - septembrie 2011 | Moldova Chișinău mun., Chișinău

Angajata in functie de Manager Resurse Umane, la SRL “Ecosem Grup” - (120 angajati)
- Respectarea dress codului/ mentinerea disciplinei in companie,
Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Asigură interpretarea corectă si aplicarea politicilor de personal ale organizației.
-Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor,
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2( angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
Evidenţa carnetelor de muncă şi păstrarea lor, perfectarea pachetului de asigurare in medicină, prezentare Dari de seama,
- Planifică si coordonează orientarea noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora în organizatie;
- perfectarea dosarelor personale si a ordinilor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor .
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
-Organizarea trainingurilor pentru angajatii companiei, anchetarea, evaluarea cunostintelor in urma petrecerii acestuia.
- Organizarea excursiilor, diverse masuri corporative pentru angajatii companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj.
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca, conlucrarea cu contabilitatea
- Întocmirea graficului de concedii,
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post.
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM(Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.

Studii

Academia de Administrare Publica

Stiinte administrative Superioare

Administratie publica

2002 - 2007 | Moldova Nisporeni, Chilișoaia

Aptitudini
Сunoașterea limbilor

Română (Nativ)

Rusă (Fluent)

Engleză (Incepator)

Cursuri

Specialist in Securitatea si Sanatatea in munca

Centrul de Instruire in Domeniul Relatiilor de Munca, or.Chisinau

februarie 2019 - februarie 2019

Reatestata ca Specialist in Securitatea si Sanatatea in munca

Legislatia muncii. Cadrul legal si aplicarea practica

Intelect Center(Centrul de Instruire si Dezvoltare)

martie 2018 - martie 2018

Seminarul de informare cu genericul “Legislatia muncii. Cadrul legal si aplicarea practica”.

Certificat nr.020616/0524 din 02.06.2016, eliberat de ACAP-Asociatia Contabililor si Auditorilor Profesionisti.

ACAP

iunie 2016 - iunie 2016

02.06.2016 – Participat la cursul de instruire: ”Aplicarea corectă a legislatiei muncii – succesul afacerii”, (10 ore academice).

Certificat nr. 24970 / 29.11.2013

Academia de Administrare Publica

noiembrie 2013 - noiembrie 2013

25-29 noiembrie 2013. Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Managementul peformantei”, Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova. (40 ore).

Participat la Atelierul de instruire ”Consolidarea capacitatilor de comunicare in promovarea Reformei de Descentralizare”

Guvernul Republicii Moldova

noiembrie 2013 - noiembrie 2013

Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Dezvoltarea competentei profesionale a Secretarului Consiliului local”

Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova.

noiembrie 2012 - noiembrie 2012

Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Eficientizarea activitatii secretarului consiliului local”

Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova.

noiembrie 2011 - noiembrie 2011

Cursuri de perfectionare: „Documentatie si dosare de resurse umane. Controlul respectarii legislatiei muncii.

Inspectoratul de Stat al Muncii

martie 2010 - martie 2010

“Bazele contabilitatii si utilizarea programului de automatizare a evidentei contabile 1C”.

Cursuri de specialitate

iunie 2006 - septembrie 2006

Descarcă CV Printează CV
Info
  • despre proiect
  • regulament
  • Articole
  • metode de achitare
  • blog
  • curriculum vitae
Support
  • ajutor
  • Politica de confidențialitate
  • тел.: (+373) 22 888002
  • e-mail: joblist@joblist.md
Promo
  • publicitate banner
  • servicii joblist
  • Promovarea anunțului
  • e-mail: info@numbers.md
Statistics
  • oferte: 11136
  • companii: 26104
  • CV: 13216
Social
Яндекс.Метрика
Simpals © 2002—2021
point.md achizitii.md 999.md mama.md price.md sporter