Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
15 000 MDL
Salariu, de la
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilităţi:
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Persoana responsabila, creativa, comunicabila, dinamica;
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități în utilizarea calculatorului și a pachetului Microsoft Office;
- Experiență într-o funcție similară constituie un avantaj;
- Căutăm o persoana responsabilă, un bun organizator și un coleg punctual.
regiune Moldova Chișinău mun.