Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Suport Administrativ (Office Manager)

10 000 MDL
Salariu, de la
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune
Rus, Rom
limba

Descrierea locului de muncă Te entuziasmează să lucrezi in echipă? Iti dorești să oferi clienților și colegilor cele mai bune servicii și susținere? Îți place să ai o activitate dinamică? Atunci tu poți fi Suport Administrativ (Office Manager) pe care îl căutăm! În mod optimist salutăm un coleg energic și polivalent, care va juca un rol esențial în susținerea administrativă ale companiei. Candidatul ideal este o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă. Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de construcții care se ambiționează să fie prima alegere a clienților dar și a angajaților în acest domeniu. Avem un mediu sigur, dinamic unde ideile tale sunt ascultate cu respect și ești implicat. Credem că angajații noștri sunt cheia succesului nostru, de aceea, ne străduim să oferim dezvoltare și posibilităti de creștere in cadrul COLASS S.A. Suntem mândri să răsplătim angajamentul și efortul tuturor angajaților. Responsabilități principale Suport Administrativ și Întocmirea Contractelor (Office Manager): - Pregătirea și transmiterea ofertelor comerciale către potențialii clienți - Crearea și prezentarea materialelor informative și promoționale ale companiei - Introducerea datelor clienților și redactarea anumitor puncte în contractele tipizate ale companiei, în funcție de specificul fiecărui caz - Verificarea exactității datelor introduse în contracte - Colaborarea cu departamentul juridic pentru a asigura corectitudinea și conformitatea contractelor cu normele și reglementările în vigoare - Gestionarea arhivării și păstrării în siguranță a documentelor contractuale - Soluționarea întrebărilor de birou și gestionarea cerințelor administrative zilnice - Recepția și insoțirea/servirea vizitatorilor și clienților - Gestionarea apelurilor telefonice, inclusiv primirea și direcționarea acestora către departamentele relevante Calificări și aptitudini necesare: - Studii medii sau superioare; studiile juridice sunt un beneficiu - Experiența într-un rol similar este preferabilă, dar nu obligatorie - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului - Cunoașterea pachetului Microsoft Office Beneficii: - Pachet Salarial Competitiv, ajustat conform experienței și calificărilor candidatului - Oportunități de Dezvoltare Profesională - Mediu de lucru dinamic și angajament pentru sustenabilitate - Evenimente și Activități de Echipă ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplică acum!

regiune Moldova Chișinău mun. Ciocana

COLASS

COLASS

Companie specializata in constructii metalice si montarea lor.