Manager reclamații
Profil:
Studii superioare sau medii;
Limbi vorbite română-rusă;
Capacitate de a gestiona procesele de colectare, structurare și interpretare a informațiilor relevante;
Orientare către client;
Orientare spre rezultate și imbunatațire continuă;
Responsabilități:
Înregistrează și soluționează sesizările și reclamațiile primite în companie, prin toate canalele de intrare, conform normelor legale și interne;
Oferă suport în monitorizarea, analizarea și raportarea indicatorilor cheie ai procesului de sesizări;
Asigură comunicarea cu reclamanții pe tot parcursul procesului de primire și soluționare a sesizărilor, pe țoate căile de comunicare, după caz (telefonic, email, posta etc.);
Analizează o varietate de surse de informaţie în vederea finalizării corecte și rapide a cazului;
Identifică factorii care au dus la generarea sesizării/ reclamației;
Contribuie la îmbunătățirea proceselor de gestionare a reclamațiilor;
Participă la activitatea de control al calității fluxurilor și proceselor cu impact direct sau indirect în satisfacția clienților, participă la elaborarea și comunicarea planurilor de acțiune pentru reducerea numărului de sesizări și reclamații;
Asigură suport pentru utilizatorii aplicației de gestionare a reclamațiilor în vederea introducerii corecte și complete a datelor necesare soluționării cazurilor.
Asteptăm CV-ul la adresa de email: director.comercial@mobvaro.md sau sunați la nr. de telefon: 068131414, Valentin.
VĂ RUGĂM SĂ TELEFONAȚI DE LUNI PÂNĂ VINERI ÎNTRE ORELE: 09.00-17.00.