Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
12 000 MDL
Salariu, de la
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilități:
Lucrează cu reclamațiile și dorințele clienților;
Evidența zilnică a numerarului din casă cât și a banilor prezenți în cont;
Caută și atrage noi clienți atât persoane fizice cât și juridice prin organizarea întâlnirilor de afacere;
Caută și elaborează lista potențialilor clienți cu care va fi nevoie de organizat întâlniri;
Monitorizează achitările care vin în companie sub diferite forme;
Aranjează estetic manechine și marfa pe rafturi, aranjează marfa: pantofii, pantalonii după logica de comercializare;
Menține ordinea în showroom;
Procesare în CRM a fiecărei tranzacției, suplinirea cardului tranzacției, stabilire sarcini.
Cerințe:
Experiența profesională: constituie un avantaj;
Cunoştinţe a limbilor: româna, rusă, engleza - minim la nivel de comunicare (sunt clienți străini);
Abilități solide de organizare, comunicare, control, negociere și conducerea de personal;
Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Compania oferă:
Program de muncă: luni-vineri, orele 11:00-20.00;
Lucrul într-o ambianță plăcută;
Remunerare motivantă (salariu fix + bonusuri din vânzări).
regiune Moldova Chișinău mun. Centru