Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Specialist Call Centru

Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune
Rus, Rom
limba

Responsabilități: - Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali; - Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei; - Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date; - Alte responsabilități legate de deservirea clienților. Cerințe: - Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților; - Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat; - Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook; - Abilități avansate de comunicare în română, rusă; - Responsabilitate; - Persoana energica cu dorința de dezvoltare. De ce Sebo? - Beneficii motivante; - Bonusuri de performanță; - Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere; - Traininguri și dezvoltare profesională; - Angajare oficială. Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea Operator Call Center" Telefon: 060500065

regiune Moldova Chișinău mun.

SEBO

SEBO

Sebo.md este o Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova specializată pe credite negarantate pe termen scurt și lung.