Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilități:
- Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali;
- Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date;
- Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
- Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
- Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
- Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
- Abilități avansate de comunicare în română, rusă;
- Responsabilitate;
- Persoana energica cu dorința de dezvoltare.
De ce Sebo?
- Beneficii motivante;
- Bonusuri de performanță;
- Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
- Traininguri și dezvoltare profesională;
- Angajare oficială.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea Operator Call Center"
Telefon: 060500065
regiune Moldova Chișinău mun.