Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilități:
- Editarea, arhivarea, administrarea documentelor și altor activități de birou.
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei.
- Va organiza participarea firmei la diferite evenimente ( deplasări, tîrguri, expoziții etc.).
- Comandarea necesarului de consumabil (birotică, papetărie etc.)
- Va căuta și va contacta obligatoriu clienți potențiali.
- Negocieri, consultări, încheierea contractelor cu clienții.
Cerințe:
- Studii superioare.
- Cunoașterea limbii romîne și ruse fluent.
- Posedarea aplicațiilor MS Office, Excel.
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă).
- Responsabilitate directă privind atingerea obiectivelor de vânzări stabilite
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare.
Noi oferim:
- Salariu atractiv + premii în funcție de rezultate.
- Pachet social complet.
- Sprijin și suport din partea echipei.
- Cafea, ceai și nu doar.
- Program de lucru stabil (Luni-Vineri, 09:00-17:00).
Atenție!
Expediați CV-ul pe adresa de e-mail cu mentiunea "Manager Oficiu".
regiune Moldova Chișinău mun. Botanica