Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Lucru în ture
Orarul de lucru
Responsabilități:
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).
Aptitudini
Abilități înalte de comunicare persuasivă;
Abilități interpersonale;
Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
Flexibilitate.
De ce SEBO?
Salariu atractiv și beneficii motivante;
Angajare oficială;
Bonusuri de performanță;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm cu drag CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea Specialist Call Center/JobList.md"
regiune Moldova Chișinău mun. Centru