Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilități:
Recepționarea, eliberarea, evidenta, păstrarea in siguranța a documentelor contabilității organizației;
Evidenta- Casa, registre de casa, banca, transferuri in valuta străină;
Comerț și producere (intrări, ieșiri, stocuri de mărfuri, restituiri, inventarieri, casări, discount, ect.);
Calcularea adaosului comercial si marjei de profit;
Import de mărfuri, invoice;
Evidenta si lucru cu debitorii si creditorii;
Evidenta cadrelor, salariul;
Evidenta contractelor;
Contabilizarea impozitelor și tarifelor, prezentarea dărilor de seamă;
Calculare, achitare impozite;
Lucru PC și software specializat (Excel, Office, 1C8);
Interacțiunea cu băncile, autoritățile de reglementare si cu alte organe de stat.
Dări de seama interne inclusiv privind activitatea desfășurată;
Revizuirea periodica a tuturor planurilor financiare si a bugetelor, cu o atenție deosebita asupra vânzărilor si marjelor.
Cerințe
Studii superioare economice;
Ești o persoana atenta, organizata, responsabila;
Ai cunoștințe de legislație in domeniul financiar- contabil;
Cunoștințe de operare pachet Microsoft Office (Excel, Word), softuri contabile, 1C etc.
Condiții de muncă și salariu:
Salariu motivant;
Condiții moderne de muncă;
Graficul de muncă Luni-Vineri 08:30-17:30.
Va rugam să expediați CV-ul prin posta electronica
La interviu vor vi invitați doar candidații ce corespund cerniților.
regiune Moldova Chișinău mun. Ciocana