Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Rol: Planifică şi coordonează activitatea de aprovizionare a companiei cu materiale (utilaje, piese de schimb, materiale de construcţie ş.a.). Coordonarea operaţiunilor vamale, în cazul importului / exportului mărfurilor și materialelor. Întocmirea operatiunilor de perfectare vamală precum și a altor servicii de mediere aferent domeniului de activitate
Responsabilități:
- Analizarea riguroasă a vânzărilor și a stocurilor pentru a planifica aprovizionarea de la furnizorii externi;
- Aprovizionarea cu necesarul de bunuri pentru realizarea planului de producție al companiei;
- Prospectarea pieței de profil, monitorizarea și actualizarea bazei de date cu principalii furnizori de produse;
- Menținerea relațiilor cu furnizorii/prestatorii pentru întocmirea formalităților vamale;
- Monitorizarea plăților conform condițiilor contractuale agreate;
- Evidența livrărilor end to end;
- Monitorizarea respectării prevederilor privind calitatea, cantitatea, termenele și valoarea produselor livrate;
- Înregistrarea mărfurilor achiziționate în gestiunea internă;
Ce așteptăm:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de minim 1 an într-o poziție similară;
- Bune abilități de comunicare, negociere și gestionare a relațiilor comerciale;
- Orientare către îndeplinirea obiectivelor și prioritizarea activităților;
- Fluență în limbile română, rusă, engleza ( intermediar);
- Bune abilități de operare PC (pachetul Microsoft Office);
Ce oferim:
- Carieră într-o companie în expansiune continuă;
- Pachet salarial și social stimulativ;
- Training-uri on the job;
- Mediu de lucru dinamic.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!
regiune Moldova Chișinău mun.