Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Atribuții specifice ale postului:
asigurarea fundamentării activității decizionale, gestionarea eficientă a resurselor materiale, financiare, informaționale şi umane, în vederea realizării obiectivelor stabilite de întreprindere;
analizează și rezolvă problemele organizatorice, tehnice și de personal pentru a stimula vânzările, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor, utilizarea economică și eficientă a resurselor materiale, financiare și de muncă;
Competențe și abilitați în:
planificare, organizare, delegare, control şi comunicare;
capacitatea de previziune şi de evaluare obiectivă;
capacitatea de analiză şi sinteză;
abilități de negociere, diplomație, toleranță;
discernământ, echilibru emoțional, constanță în atitudini şi manifestări;
adaptabilitate la situații de criză;
putere de decizie şi asumarea responsabilității;
pragmatism în formularea soluțiilor;
corectitudine, receptivitate, orientare către nou, flexibilitate şi creativitate rezistență la efort şi stres;
preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Program de lucru:
Se stabilește în conformitate cu Regulamentul Intern al Întreprinderii;
În caz de necesitate, activitate peste program.
Salarizare: Salariul este indicat în Contractul Individual de Munca încheiat între Angajat și Angajator.
Persoanele înteresate rugăm să ne contacteze la numerele de telefon indicate mai jos sau să transmită CV-urile, la adresa de e-mail: croitoru_vera@fourchette.md
regiune Moldova Cahul Centru