Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Suntem o companie de dezvoltare software in cautarea unei persoane entuziasta, care sa ne ajute cu problemele administrative.
In cadrul echipei noastre si-au gasit drumul profesional multe persoane tinere, entuziaste si la inceput de drum, ceea ce deschide multe oportunitati.
Responsabilitatile principale sunt:
- primeste vizitarorii si asigura activitatile de protocol.
- primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta.
- inregistreaza si arhiveaza documentele vehiculate in cadrul companiei (deconturi, facturi)
- asigura suport in organizarea calatoriilor de serviciu pentru echipa (rezervari avion, hotel, plati).
- urmareste necesarul de materiale pentru birou si realizeaza comenzile necesare (birotica, papetarie, etc.).
- redacteaza de documente, anunturi, asigura suport in comunicarea interna cu angajatii.
- asigura suport colegilor in activitati administrative si de organizare.
Ne-ar placea ca viittoarea noastra colega sa fie:
- absolventa al unei forme de invatamant medii sau superioare.
- persoana serioasa, sociabila, atenta la detalii, cu spirit de initiativa.
- cunostinte Microsoft Office (Word, Excel).
- atitudine principiala, inteligenta, gandire logica, memorie.
- reale abilitati de comunicare, punctualitate.
- cunoasterea limbii Engleze constituie avantaj.
Beneficii oferite:
Conditii de munca avantajoase, intr-un mediu de lucru prietenos.
Salariu atractiv.
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Abonament medical la clinica privata
Abonament la sala de sport.
regiune Moldova Chișinău mun. Râșcani