Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare în contabilitate;
- experiența de cel puțin 2 ani în poziție similară;
- cunoaşterea Standardelor naționale de contabilitate, legislației fiscale și a legislației muncii;
- coordonarea activității cu Inspectoratul fiscal și alte organe de stat;
- întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale și financiare;
- cunoaşterea limbilor română și rusă;
- bune cunoștințe de operare PC, 1С;
- atitudine activă, punctualitate, responsabilitate.
Responsabilități:
Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor primare (intări, ieşiri, banca);
Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C;
Administrarea și evidența conturilor creditorilor și debitorilor;
Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
Verificarea foilor de parcurs, casarea combustibilului;
Întocmirea rapoartelor operaționale zilnice;
Evidenţa facturilor fiscale
evidența valorilor materiale și a mărfurilor;
realizarea operațiunilor de casă;
Evidenta salariului
Condiții:
- angajare oficială în câmpul muncii;
- pachet social deplin;
- oficiul în centrul oraşului;
- 5 zile lucrătoare pe săptămînă; 8 ore pe zi
Expediați CV-ul cu foto la adresa electronică: accesconsulting@mail.ru
regiune Moldova Chișinău mun. Centru