Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Lucru în ture
Orarul de lucru
Cerinte fata de candidat:
- Cunoașterea limbii române și ruse la nivel fluent
- Abilitati excelente de comunicare
- Persoana energica, disciplinata si usor adaptabila
- Competente de lucru cu PC - nivel avansat (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet)
- Competente de lucru cu tehnica de birou (fax, Xerox, scaner etc.)
Responsabilitati principale:
- Evidența diverselor documente in cadrul intreprinderii
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor si anunatarea persoanelor de contact
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, email
- Actualizarea bazei de date documente
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Compania ofera:
- pachet social integral, angajare oficială în cîmpul muncii (în conformitate cu prevederile Codului mucii al RM)
- salariu motivant și stabilitate
- condiții bune de lucru
- oficiu: Centrul Chișinăului
- acces la Internet;
- oportunități de carieră;
Trimite acum CV: milam@list.ru cu specificarea postului pentru care aplicați și vom stabili un interviu împreună.
regiune Moldova Chișinău mun.