Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Office-manager

Până la 2 ani
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune
Rus, Rom
limba

Titularul poziției asigură administrarea circuitului de documente, administrarea resurselor umane și administrarea altor activități de birou Responsabilități: 1. Activități de administrare a oficiului (achiziționarea articolelor de birotică, produselor consumabile , produselor chimice și de igienă pentru oficiu) 2. Întocmirea și evidența actelor în cadrul departamentului Resurse Umane (cereri, ordine, contracte de muncă, instrucțiuni SSM). 3. Monitorizarea și aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă. 4. Gestionarea documentației de deplasare a personalului. 5. Gestionarea și evidența fișelor personale de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă. 6. Evidența foilor de parcurs și casarea combustibilului parcului auto a întreprinderii. 7. Evidența și întocmirea actelor privind transportarea și alimentarea angajaților. 8. Perfectarea și evidența contractelor. 9. Întocmirea și pregătirea dosarelor de participare la licitații publice. 10. Îndeplinirea altor însărcinări primite de la director/contabil - șef. Cerințe: 1. Studii superioare (preferabil - contabilitate). 2. Experiență de lucru de cel puțin 2 ani. 3. Cunoștințe PC (programul contabil 1C - obligatoriu, Microsoft Excel, Word). 4. Abilități de organizare eficientă a volumului de lucru. Oferim: Grafic de muncă Luni - Vineri, 09.00-18.00 Pachet social deplin Colectiv tânăr și prietenos Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu menționarea poziției pentru care candidează la adresa electronică: chateau.cristi@gmail.com

regiune Moldova Chișinău mun.