Operator suport tehnic

Până la 2 ani
Stagiul de muncă
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Moldova
Țară
Rus, Rom
limba

Obiectivul Postului: Obținerea indicilor maximi de satisfacție a clienților prin acordarea suportului tehnic și soluționarea în termeni cât mai restrînși a problemelor apărute în procesul de prestare a serviciilor oferite de către compania StarNet. Responsabilități: Acordă clienților suportul și asistența tehnică necesară; Identifică corect și găsește cele mai bune soluții pentru client, oferind răspunsuri profesioniste; Se implică activ în soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți. Cerințe: Studii în domeniul telecomunicațiilor; Cunoașterea tehnologiilor FTTB, FTTH; Cunoașterea stivei TCP/IP; Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă; Experiență minimă în domeniul tehnic - constituie un avantaj; Cursurile CCNA Cisco, JNCIA-Junos, MTCNA Mikrotik constituie un avantaj; Cunoașterea echipamentelor Cisco, Juniper, Mikrotik constituie un avantaj; Abilități de comunicare eficientă și orientare către client; Disponibilitatea la un program flexibil de muncă. Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști și un mediu de lucru modern. Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md, cu specificarea postului – Operator Suport Tehnic. Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.

regiune Moldova Chișinău mun.

Departamentului Resurse Umane