Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Deținătoarea (-ul) postului este responsabila de organizarea și administrarea depozitului de produse finite și echipamente, asigurând recepția/returul, gestionarea produselor finite și a echipamentelor, precum și livrarea acestora către reprezentanții de vânzări sau direct către clienții TORECO.
Cerințe:
Studii medii; studiile superioare vor fi considerate un avantaj;
Experiență în gestiune depozit de minim 1 an;
Abilități operare PC (Excel, Word, 1C);
Responsabilitate și integritate;
Adaptabilitate și flexibilitate;
Capacitate de învățare rapidă;
Abilitatea de a lucra în echipă;
Cunoaşterea legislaţiei în domeniul securității și sănătății muncii;
Responsabilități:
1. Coordonează şi desfășoară activități specifice de gestiune în cadrul depozitului (recepție, eliberare, gestiune stoc, retururi);
2. Realizează inventariere zilnică si participă la inventarierile parțiale şi anuale;
3. Asigură gestiunea documentelor specifice: facturi achiziție, facturi livrare, avize de însoțire a mărfii;
4. Asigură menținerea ordinii și curăţeniei în depozit şi a necesarului de consumabile;
5. Întocmește rapoarte privind activitatea depozitului;
6. Cunoaște și respectă cu strictețe normele și procedurile interne și normele de securitate și siguranță în muncă.
Beneficii:
- Venituri corelate cu realizările (salariu fix + comision realizări + bonus performanţa). Mai mult vinzi, mai mult cîștigi!
- Pachet social complet
- Facilităţi la achiziţionarea produselor/serviciilor companiei
- Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști
regiune Moldova Chișinău mun.