Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Chişinău!
Eşti o persoană organizată, atentă la detalii, orientata spre rezultate şi dornică de perfecţionare continuă ? Te vrem în echipa noastră !
Fie că eşti la început de carieră şi cauţi o experienţă profesională care să conteze, fie că ai lucrat deja în acest domeniu (sau într-un domeniu relevant pentru activitatea noastră) şi vrei să te dezvolţi, noi vom identifica trainingul potrivit pentru a te pune în valoare în echipa noastră de Payroll Franta.
Misiunile tale in echipa noastra:
- Realizezi calculul salarial pentru angajaţii clienţilor francezi din portofoliul nostru si inregistrezi orele de prezenţa si absentele acestora, primele, avansurile de salariu pe care urmeaza sa le primeasca;
- Calculezi compensaţiile la care au dreptul salariaţii ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislaţia franceza;
- Introduci in baza de date perioada de concediu medical şi realizezi adeverinţele de salariu necesare îndemnizării salariaţilor de către organismele din Franţa;
- Realizezi declaraţiile de cotizaţii sociale specifice societăţilor clientului nostru.
Pentru a face parte din echipa noastra ai nevoie de:
- Cunostine de limbă franceză la nivel mediu (minim B1);
- Cunostine de utilizare pachet MS Office;
- Dorinta de dezvoltare si evolutie;
- Rezistenta la stres si atentie la detalii;
- Capacitate de sinteză și spirit analitic;
- Spirit de echipa;
- Disponibilitate de deplasare la Bucuresti pentru o formare de 2-3 luni.
Beneficiile tale:
- Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională;
- Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
- Pachet salarial motivant.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la 079009929.
Asteptam CV-urile pe adresa de email: abivol@veoworldwide.ro
regiune Moldova Chișinău mun.