Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Office Manager / Ajutor Contabil
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Cunoștințe PC (MS Office, 1С 8);
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
regiune Moldova Chișinău mun.