Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Angajam Office Manager

Până la 2 ani
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune
Rus, Rom, Eng
limba

TORECO Srl - companie specializată în distribuția si vînzarea produselor profesionale de curățenie, anunță următorul post vacant: Office Manager (www.toreco.md) Misiune post: organizarea și coordonarea eficientă a procedurilor administrative și de birou ale companiei. Responsabilități: - Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, consultare clienți, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor; - Organizarea achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii pentru necesităţile companiei; - Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Societăţii; - Contabilitatea fluxului de mărfuri și servicii (întocmirea facturilor), contabilitatea mijloacelor bănești(intoducrea casa, banca); - Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie; - Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă; - Întocmirea documentației pentru tendere și licitații; - Organizarea deservirii la nivel înalt a vizitatorilor şi oferirea consultanţei; - Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate. Profilul candidatului: - Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj; - Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office, 1C); - Experiență anterioară similară constituie un avantaj; - Abilităţi excelente de comunicare; - Capacitate de organizare, planificare, cercetare şi investigare a informațiilor recepționate; - Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru; - Capacitatea de a depăși situații dificile şi de conflict. Persoanele ce corespund cerinţelor date sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea postului «Office Manager» la adresa de e-mail: pozitiv@toreco.md

regiune Moldova Chișinău mun.