Un studiu realizat de GfK pentru TMF Group arată faptul că opt din zece manageri de resurse umane se confruntă cu mari provocări în identificarea de candidați potriviți posturilor pentru care recrutează.
Externalizarea serviciilor, soluție pentru HR
Act lucru a dus la decizia de a extenaliza acest serviciu către agențiile specializate în recrutare de personal. Un alt motiv care stă la baza acestei decizii este reprezentat de modificările legislative dese.
30% dintre manageri recunosc faptul că au nevoie de ajutor în recrutare, iar puțin peste o treime dintre ei pun acest lucru pe seama schimbărilor dese din legislația muncii.
Două treimi dintre directorii intervievați în cadrul acestui studiu susțin că au decis să externalizeze anumite servicii tocmai pentru a face față schimbărilor legislative. Procentul este dublu față de cel înregistrat în cursul anului 2015.
Impactul externalizării serviciilor
În ceea ce priveşte rezultatele procesului de externalizare, managerii susțin că au câştigat mai mult timp pentru a se dedica activităţilor de bază din departamentele lor (71%), iar 69% au recunoscut confortul dobândit odată cu reducerea responsabilităţii administrative.
În realizarea acestui studiu au fost analizate opiniile a 30 de manageri financiari şi a 31 de manageri de resurse umane de pe piața locală, din industrie, servicii şi comerţ.
Un studiu realizat de GfK pentru TMF Group arată faptul că opt din zece manageri de resurse umane se confruntă cu mari provocări în identificarea de candidați potriviți posturilor pentru care recrutează.
Externalizarea serviciilor, soluție pentru HR
Act lucru a dus la decizia de a extenaliza acest serviciu către agențiile specializate în recrutare de personal. Un alt motiv care stă la baza acestei decizii este reprezentat de modificările legislative dese.
30% dintre manageri recunosc faptul că au nevoie de ajutor în recrutare, iar puțin peste o treime dintre ei pun acest lucru pe seama schimbărilor dese din legislația muncii.
Două treimi dintre directorii intervievați în cadrul acestui studiu susțin că au decis să externalizeze anumite servicii tocmai pentru a face față schimbărilor legislative. Procentul este dublu față de cel înregistrat în cursul anului 2015.
Impactul externalizării serviciilor
În ceea ce priveşte rezultatele procesului de externalizare, managerii susțin că au câştigat mai mult timp pentru a se dedica activităţilor de bază din departamentele lor (71%), iar 69% au recunoscut confortul dobândit odată cu reducerea responsabilităţii administrative.
În realizarea acestui studiu au fost analizate opiniile a 30 de manageri financiari şi a 31 de manageri de resurse umane de pe piața locală, din industrie, servicii şi comerţ.