Televizoare, telefoane mobile, calculatoare sau electrocasnice. Sunt câteva dintre produsele pe care moldovenii le cumpără în perioada de carantină. Totodată, și materialele de construcție sunt la mare căutare. Administratorii magazinelor online spun că vânzările au crescut cu 50 la sută, comparativ cu acum o lună. Prețurile au rămas neschimbate, iar unii agenţi economici vin și cu o serie de oferte pentru clienți. Numărul vânzărilor este în creștere, însă nu îl depășește pe cel al clienților din magazinele fizice, înregistrat până la carantina, scrie publika.md.
”Dacă am face un top al produselor care s-au cumpărat, primul ar fi produsele din categoria gaming. Al doilea top ar fi electrocasnicile mici, cum sunt roboții de bucătărie, blender, tocătoare de carne, grătare electrice. Și a treia categorie este una mai amplă, aici ne referim la televizoare, tablete, laptopuri, printere, calculatoare de masă”, a spus managerul unui magazin online, Claudia Budurin.
Totodată, comercianții vin și cu o serie de oferte, ca să atragă cât mai mulți clienți.
”Avem livrări gratis pentru electrocasnicile mari, cum sunt frigidere sau mașini de spălat. Avem câteva categorii de produse la care am făcut oferte de preț speciale. Aici ne referim la telefoane, laptopuri, electrocasnice", a menţionat managerul unui magazin online, Claudia Budurin.
De asemenea, moldovenii au luat cu asalt și magazinele cu materiale de construcție.
”Moldovenii în perioada de carantină procură materiale de construcție care îi ajută la reparațiile locale. Acum stând acasă toată ziua, văd diverse probleme și le repară. În mare parte sunt solicitate vopsele atât de interior, cât și de exterior, de diverse culori", a spus administratorul unui magazin online, Denis Ceavdari.
Reprezentanţii magazinelor dau asigurări că produsele comandate online sunt livrate în siguranţă la domiciliul cumpărătorilor de curieri care respectă toate măsurile de protecţie.
Televizoare, telefoane mobile, calculatoare sau electrocasnice. Sunt câteva dintre produsele pe care moldovenii le cumpără în perioada de carantină. Totodată, și materialele de construcție sunt la mare căutare. Administratorii magazinelor online spun că vânzările au crescut cu 50 la sută, comparativ cu acum o lună. Prețurile au rămas neschimbate, iar unii agenţi economici vin și cu o serie de oferte pentru clienți. Numărul vânzărilor este în creștere, însă nu îl depășește pe cel al clienților din magazinele fizice, înregistrat până la carantina, scrie publika.md.
”Dacă am face un top al produselor care s-au cumpărat, primul ar fi produsele din categoria gaming. Al doilea top ar fi electrocasnicile mici, cum sunt roboții de bucătărie, blender, tocătoare de carne, grătare electrice. Și a treia categorie este una mai amplă, aici ne referim la televizoare, tablete, laptopuri, printere, calculatoare de masă”, a spus managerul unui magazin online, Claudia Budurin.
Totodată, comercianții vin și cu o serie de oferte, ca să atragă cât mai mulți clienți.
”Avem livrări gratis pentru electrocasnicile mari, cum sunt frigidere sau mașini de spălat. Avem câteva categorii de produse la care am făcut oferte de preț speciale. Aici ne referim la telefoane, laptopuri, electrocasnice", a menţionat managerul unui magazin online, Claudia Budurin.
De asemenea, moldovenii au luat cu asalt și magazinele cu materiale de construcție.
”Moldovenii în perioada de carantină procură materiale de construcție care îi ajută la reparațiile locale. Acum stând acasă toată ziua, văd diverse probleme și le repară. În mare parte sunt solicitate vopsele atât de interior, cât și de exterior, de diverse culori", a spus administratorul unui magazin online, Denis Ceavdari.
Reprezentanţii magazinelor dau asigurări că produsele comandate online sunt livrate în siguranţă la domiciliul cumpărătorilor de curieri care respectă toate măsurile de protecţie.