De la începutul stării de urgență, moldovenii au început tot mai des să solicite servicii la distanță. Potrivit ministrului Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean, nivelul de utilizare a SIA GEAP a crescut cu circa 35%, transmite știri.md.
Despre aceasta ministrul a anunțat în cadrul unei ședințe online cu participarea conducerii Agenției Servicii Publice, a reprezentanților Proiectului Băncii Mondiale pentru Ameliorarea Competitivității II și reprezentanților MEI.
În cadrul ședinței s-a discutat despre funcționalitatea Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive (SIA GEAP) în contextul situației pandemice.
De asemenea, agenda ședinței a cuprins subiecte cu referire la analiza opțiunilor de organizare a administrării tehnice a SIA GEAP pentru Autoritățile Publice Locale, precum și conceptul de constituire a call-center-lui pentru deservirea utilizatorilor SIA GEAP.
„În contextul stării de urgență este imperativ să asigurăm buna funcționare a Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive, în situația în care antreprenorii apelează din ce în ce mai des la Ghișeul Unic pentru obținerea actelor necesare. Susțin inițiativa creării unui call-center și cred că acesta va veni în ajutorul miilor de antreprenori, cu răspunsuri unificate”, a declarat ministrul Sergiu Railean.
De la începutul stării de urgență, moldovenii au început tot mai des să solicite servicii la distanță. Potrivit ministrului Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean, nivelul de utilizare a SIA GEAP a crescut cu circa 35%, transmite știri.md.
Despre aceasta ministrul a anunțat în cadrul unei ședințe online cu participarea conducerii Agenției Servicii Publice, a reprezentanților Proiectului Băncii Mondiale pentru Ameliorarea Competitivității II și reprezentanților MEI.
În cadrul ședinței s-a discutat despre funcționalitatea Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive (SIA GEAP) în contextul situației pandemice.
De asemenea, agenda ședinței a cuprins subiecte cu referire la analiza opțiunilor de organizare a administrării tehnice a SIA GEAP pentru Autoritățile Publice Locale, precum și conceptul de constituire a call-center-lui pentru deservirea utilizatorilor SIA GEAP.
„În contextul stării de urgență este imperativ să asigurăm buna funcționare a Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive, în situația în care antreprenorii apelează din ce în ce mai des la Ghișeul Unic pentru obținerea actelor necesare. Susțin inițiativa creării unui call-center și cred că acesta va veni în ajutorul miilor de antreprenori, cu răspunsuri unificate”, a declarat ministrul Sergiu Railean.