Fondatorul companiei care a creat celebra ”Hello Kitty”, japonezul Shintaro Tsuji, se retrage la vîrsta de 92 de ani, după o activitate de nu mai puțin de șase decenii.
Afacerea va fi preluată de nepotul său, transmite Știri.md cu referire la hotnews.ro.
Shintaro Tsuji se va retrage din fruntea companiei de la 1 iulie, urmînd ca nepotul său, Tomokuni Tsuji, în vîrstă de 31 de ani să asigure conducerea executivă a companiei.
Shintaro a fondat compania Sanrio în 1960, specializată în vînzarea de cadouri, fiind una dintre primele companii nipone care a realizat potențialul comercial pe care l-ar putea avea metoda personalizării acestor produse.
Astfel, în 1974, a fost creată ”Hello Kitty”, o pisicuță albă, niponă, cu fundă roșie, care a devenit de departe cel mai popular și profitabil produs al companiei.
De la ”nașterea ei” (prima oară a apărut pe o poșetă pentru monede), Hello Kitty a trecut oceanul, în SUA, și a apărut pe numeroase produse destinate fetițelor și adolescentelor, de la teniși la prosoape, tricouri etc.
În ciuda unor decenii de mare succes pentru ”Hello Kitty”, în ultimii ani, compania Sanrio s-a confruntat cu o serie de probleme.
Sumele încasate din licență au scăzut cu 11% în anul fiscal 2019 față de 2018.
În același timp, compania s-a reorientat spre industria de divertisment, respectiv parcuri de amuzament și restaurante în Japonia, SUA și Marea Britanie.
Nepotul fondatorului, Tomokuni Tsuji, are totuși ceva în comun cu ”Hello Kitty”: amîndoi s-au născut pe 1 noiembrie. E drept, nepotul este cu 14 ani mai tînăr decît celebra felină.
Fondatorul companiei care a creat celebra ”Hello Kitty”, japonezul Shintaro Tsuji, se retrage la vîrsta de 92 de ani, după o activitate de nu mai puțin de șase decenii.
Afacerea va fi preluată de nepotul său, transmite Știri.md cu referire la hotnews.ro.
Shintaro Tsuji se va retrage din fruntea companiei de la 1 iulie, urmînd ca nepotul său, Tomokuni Tsuji, în vîrstă de 31 de ani să asigure conducerea executivă a companiei.
Shintaro a fondat compania Sanrio în 1960, specializată în vînzarea de cadouri, fiind una dintre primele companii nipone care a realizat potențialul comercial pe care l-ar putea avea metoda personalizării acestor produse.
Astfel, în 1974, a fost creată ”Hello Kitty”, o pisicuță albă, niponă, cu fundă roșie, care a devenit de departe cel mai popular și profitabil produs al companiei.
De la ”nașterea ei” (prima oară a apărut pe o poșetă pentru monede), Hello Kitty a trecut oceanul, în SUA, și a apărut pe numeroase produse destinate fetițelor și adolescentelor, de la teniși la prosoape, tricouri etc.
În ciuda unor decenii de mare succes pentru ”Hello Kitty”, în ultimii ani, compania Sanrio s-a confruntat cu o serie de probleme.
Sumele încasate din licență au scăzut cu 11% în anul fiscal 2019 față de 2018.
În același timp, compania s-a reorientat spre industria de divertisment, respectiv parcuri de amuzament și restaurante în Japonia, SUA și Marea Britanie.
Nepotul fondatorului, Tomokuni Tsuji, are totuși ceva în comun cu ”Hello Kitty”: amîndoi s-au născut pe 1 noiembrie. E drept, nepotul este cu 14 ani mai tînăr decît celebra felină.