Apple, Amazon şi Microsoft sunt companiile americane care au avut cel mai bun management în anul 2018, conform unui top realizat de Institutul Drucker.
Topul privind Managementul Companiilor conține în total 250 de companii, iar pe primul loc în clasamentul din 2018 se situează Apple, cea mai valoroasă companie tranzacţionată public din lume.
Pe locul al doilea este Amazon, urmată de firma Microsoft, de Nvidia şi de Intel. Alte companii de top sunt trustul online Alphabet, care deţine Google, firma de audit Accenture, Johnson & Johnson, Procter & Gamble şi International Business Machines (IBM).
Companiile au fost evaluate printr-o metodă holistă, în funcţie de cinci criterii de performanţă: satisfacţia clienţilor, implicarea angajaţilor şi dezvoltarea, abilităţile de inovare, responsabilităţile sociale şi puterea financiară.
Aceste elemente sunt considerate valori principale de evaluare a companiilor de către Institutul Drucker. Peter Drucker, fondatorul institutului, consideră că firmele trebuie să aibă şi alte scopuri în afară de profit, subliniind că managerii trebuie să aibă grijă de angajaţi şi să aibă ca obiective şi efecte benefice pentru societate.
Pentru realizarea Topului 250 pe anul 2018, Institutul Drucker a analizat activităţile a 752 de companii, comparativ cu 693 în 2017, în funcţie de 37 de indicatori specifici celor cinci criterii principale de performanţă. Condiţia esenţială pentru includerea unei companii în acest top este apartenenţa la Bursa Dow Jones sau la S&P Composite 1500.
Apple, Amazon şi Microsoft sunt companiile americane care au avut cel mai bun management în anul 2018, conform unui top realizat de Institutul Drucker.
Topul privind Managementul Companiilor conține în total 250 de companii, iar pe primul loc în clasamentul din 2018 se situează Apple, cea mai valoroasă companie tranzacţionată public din lume.
Pe locul al doilea este Amazon, urmată de firma Microsoft, de Nvidia şi de Intel. Alte companii de top sunt trustul online Alphabet, care deţine Google, firma de audit Accenture, Johnson & Johnson, Procter & Gamble şi International Business Machines (IBM).
Companiile au fost evaluate printr-o metodă holistă, în funcţie de cinci criterii de performanţă: satisfacţia clienţilor, implicarea angajaţilor şi dezvoltarea, abilităţile de inovare, responsabilităţile sociale şi puterea financiară.
Aceste elemente sunt considerate valori principale de evaluare a companiilor de către Institutul Drucker. Peter Drucker, fondatorul institutului, consideră că firmele trebuie să aibă şi alte scopuri în afară de profit, subliniind că managerii trebuie să aibă grijă de angajaţi şi să aibă ca obiective şi efecte benefice pentru societate.
Pentru realizarea Topului 250 pe anul 2018, Institutul Drucker a analizat activităţile a 752 de companii, comparativ cu 693 în 2017, în funcţie de 37 de indicatori specifici celor cinci criterii principale de performanţă. Condiţia esenţială pentru includerea unei companii în acest top este apartenenţa la Bursa Dow Jones sau la S&P Composite 1500.