Nu întârzia la interviu. Să ai la tine CV-ul și portofoliul. Îmbracă-te ca un profesionist în domeniul în care dorești să activezi. Informează-te din timp despre compania la care mergi la interviu. Pune întrebări. Cel mai probabil, ai auzit și ai citit aceste sfaturi de zeci sau chiar de sute de ori dacă ești în căutarea unui job bun.
În acest articol, specialiștii în recrutare ți-au pregătit câteva sugestii mai puțin obișnuite care să te ajute să faci o impresie bună asupra potențialului angajator cu mult înainte de a fi față în față cu el și care să te ajute să obții mai ușor jobul visat.
Este clar că ți-ai pregătit CV-ul, eventual îl ai prezentat și pe contul de LinkedIn, însă poți face încă un pas pentru o prezentare mai eficientă pe internet. Este vorba de a-ți face un blog sau chiar un site. Dacă bugetul nu-ți permite să cumperi un domeniu de internet, poți alege, într-o primă fază, să-ți faci un blog pe o platformă gratuită. Blogul tău trebuie să conțină CV-ul și portofoliul tău. În plus, dacă știi să scrii, poți redacta articole din domeniul tău de interes care să te ajute să-ți construiești o imagine bună în fața angajatorului.
Odată pornit acest blog, alege cu atenție fotografia principală care să te reprezinte. Găsește un aparat foto profesional cu care să-ți faci o poză. Decorul business nu mai este la modă. Pentru o poză modernă și reușită, alege un loc cu vedere la oraș sau într-un cadru natural cu copaci. Apoi, pune această fotografie la contul tău de Gmail, pe LinkedIn și pe blog.
De asemenea, nu uita că nu numai produsele sunt branduri, ci și persoanele. Astfel, numele tău va deveni mai rapid un brand dacă îți faci un logo. Îl poți crea singur, dacă știi să folosești programe de editare foto sau poți apela la un specialist.
Un alt detaliu care te va deosebi din mulțime este să răspunzi rapid la e-mailurile potențialului angajator. Cu toată această tehnologie modernă, nimic nu te poate împiedica să răspunzi la un email în cel mult o oră. Dacă îți ia mai mult de o zi să răspunzi, compania ar putea crede că nu ești interesat de acel post.
Apoi, când redactezi emailul, fii cât mai concis. Cu cât scrii mai mult, cu atât mai puțin va citi persoana căreia i te adresezi. Ia în considerare că destinatarul emailului este foarte ocupat și scrie informația pe care dorești s-o transmiți în cât mai puține cuvinte.
Nu întârzia la interviu. Să ai la tine CV-ul și portofoliul. Îmbracă-te ca un profesionist în domeniul în care dorești să activezi. Informează-te din timp despre compania la care mergi la interviu. Pune întrebări. Cel mai probabil, ai auzit și ai citit aceste sfaturi de zeci sau chiar de sute de ori dacă ești în căutarea unui job bun.
În acest articol, specialiștii în recrutare ți-au pregătit câteva sugestii mai puțin obișnuite care să te ajute să faci o impresie bună asupra potențialului angajator cu mult înainte de a fi față în față cu el și care să te ajute să obții mai ușor jobul visat.
Este clar că ți-ai pregătit CV-ul, eventual îl ai prezentat și pe contul de LinkedIn, însă poți face încă un pas pentru o prezentare mai eficientă pe internet. Este vorba de a-ți face un blog sau chiar un site. Dacă bugetul nu-ți permite să cumperi un domeniu de internet, poți alege, într-o primă fază, să-ți faci un blog pe o platformă gratuită. Blogul tău trebuie să conțină CV-ul și portofoliul tău. În plus, dacă știi să scrii, poți redacta articole din domeniul tău de interes care să te ajute să-ți construiești o imagine bună în fața angajatorului.
Odată pornit acest blog, alege cu atenție fotografia principală care să te reprezinte. Găsește un aparat foto profesional cu care să-ți faci o poză. Decorul business nu mai este la modă. Pentru o poză modernă și reușită, alege un loc cu vedere la oraș sau într-un cadru natural cu copaci. Apoi, pune această fotografie la contul tău de Gmail, pe LinkedIn și pe blog.
De asemenea, nu uita că nu numai produsele sunt branduri, ci și persoanele. Astfel, numele tău va deveni mai rapid un brand dacă îți faci un logo. Îl poți crea singur, dacă știi să folosești programe de editare foto sau poți apela la un specialist.
Un alt detaliu care te va deosebi din mulțime este să răspunzi rapid la e-mailurile potențialului angajator. Cu toată această tehnologie modernă, nimic nu te poate împiedica să răspunzi la un email în cel mult o oră. Dacă îți ia mai mult de o zi să răspunzi, compania ar putea crede că nu ești interesat de acel post.
Apoi, când redactezi emailul, fii cât mai concis. Cu cât scrii mai mult, cu atât mai puțin va citi persoana căreia i te adresezi. Ia în considerare că destinatarul emailului este foarte ocupat și scrie informația pe care dorești s-o transmiți în cât mai puține cuvinte.