Cine sunteți? Un vânzător care influențează vânzările? Sau un casier care numără banii? Acest master-class este pentru primii.
↗ 28 februarie 2019
↗ 16.00 - 19.00
Este un mit că toată lumea știe să vândă. Orice vânzător care a primit bani de la clientul său, socoate că a vândut. În realitate clientul doar a cumpărat ceea de ce a avut nevoie. Și s-a adresat către cel care i-a oferit produsul.
Sarcina vânzătorului nu constă doar în a scana la casă produsul, mai e nevoie și ca acel client care a instrat doar să întrebe prețul să se transforme într-un client fidel și mulțumit.
Noi vom explica diferența dintre casier și vânzător. Și vom spune ce trebuie să facă un vânzător ca să influențeze vânzările.
Ce va fi în program?
⤇ Prin ce diferențiază o vânzare de o simplă achitare a produsului de către client?
⤇ În ce constă profesionalismul unui vânzător?
⤇ Cum dezvoltați încrederea în forțele proprii și influențați clienții?
Pentru cine este master-classul?
⥅ Vânzători. Toți cei care lucrează în vânzări și se vede în acest domeniu și mai departe. Pentru cei care vor să facă bani, influențând și convingând clienții.
⥅ Proprietari și conducători. Cei care au vânzători în calitate de subalterni. Cei care au drept scop să-i inspire pe cei din echipa sa ca aceștia să facă rezultate și mai bune.
Autorul master-classului:
Nisenboim Olga, PhD. Cel mai solicitat business-trainer din Moldova. Coordonatorul programelor School of Business Communications. Proprietarul agenției de recruting SBC-HR. Facilitator certificat în tehnologia Pinpoint Facilitation™ (UK).
Detalii și formularul de înregistrare vedeți pe pagina netrening8.sbc.md.
Facebook: facebook.com/SBC.md.
Cine sunteți? Un vânzător care influențează vânzările? Sau un casier care numără banii? Acest master-class este pentru primii.
↗ 28 februarie 2019
↗ 16.00 - 19.00
Este un mit că toată lumea știe să vândă. Orice vânzător care a primit bani de la clientul său, socoate că a vândut. În realitate clientul doar a cumpărat ceea de ce a avut nevoie. Și s-a adresat către cel care i-a oferit produsul.
Sarcina vânzătorului nu constă doar în a scana la casă produsul, mai e nevoie și ca acel client care a instrat doar să întrebe prețul să se transforme într-un client fidel și mulțumit.
Noi vom explica diferența dintre casier și vânzător. Și vom spune ce trebuie să facă un vânzător ca să influențeze vânzările.
Ce va fi în program?
⤇ Prin ce diferențiază o vânzare de o simplă achitare a produsului de către client?
⤇ În ce constă profesionalismul unui vânzător?
⤇ Cum dezvoltați încrederea în forțele proprii și influențați clienții?
Pentru cine este master-classul?
⥅ Vânzători. Toți cei care lucrează în vânzări și se vede în acest domeniu și mai departe. Pentru cei care vor să facă bani, influențând și convingând clienții.
⥅ Proprietari și conducători. Cei care au vânzători în calitate de subalterni. Cei care au drept scop să-i inspire pe cei din echipa sa ca aceștia să facă rezultate și mai bune.
Autorul master-classului:
Nisenboim Olga, PhD. Cel mai solicitat business-trainer din Moldova. Coordonatorul programelor School of Business Communications. Proprietarul agenției de recruting SBC-HR. Facilitator certificat în tehnologia Pinpoint Facilitation™ (UK).
Detalii și formularul de înregistrare vedeți pe pagina netrening8.sbc.md.
Facebook: facebook.com/SBC.md.