Mai mulți producători și reprezentanți ai întreprinderilor de prelucrare a fructelor, membri ai Asociației „Moldova Fruct”, precum și o serie de exportatori de produse apicole din țară întreprind o serie de vizite de studiu în Italia.
Șapte companii procesatoare de fructe și exportatoare de produse apicole implicate în program vizitează, în perioada 6-9 mai curent, Expoziția Internațională TUTTO FOOD organizată la Centrul expozițional Fiera Milano. Evenimentul de tip B2B, oferă atât expozanților, cât și vizitatorilor oportunitatea de a programa și planifica din timp agenda pentru întâlnirile selectate cu potențiali parteneri internaționali în vederea stabilirii de noi colaborări comerciale sau tehnologice. De asemenea, reprezentanții companiilor respective vor vizita un laborator care face parte din sistemul italian de asigurare a calității produselor procesate, precum și de câteva întreprinderi italiene care sunt cunoscute pentru marketing-ul creativ pe care îl practică.
Alte 11 companii axate pe comercializarea fructelor proaspete vor participa, în perioada 8-10 mai, la Expoziția Internațională „Macfrut – Fruit & Veg Professional Show” din orașul Rimini. Timp de 3 zile participanții vor lua cunoștință cu noile tehnologii, inovaţii și idei practice privind asigurarea celor mai înalte standarde de calitate aplicate la nivel european în domeniul fructelor și legumelor proaspete. Expoziția Macfrut este un eveniment de anvergură, la care participă mai mult de o mie de expozanți din Europa și peste 43 de mii de vizitatori.
Participanții vor participa la diverse întâlniri și negocieri cu importatori, distribuitori, comercianți de fructe și legume proaspete din Uniunea Europeană, în timpul cărora vor fi asistați de experții olandezi din cadrul programului.
„Multe dintre companiile participante au deja experiența conlucrării cu parteneri europeni. Sperăm că bagajul de cunoștințe pus la dispoziția participanților de experții olandezi, care deja și-au dovedit eficiența în diverse regiuni ale globului, va contribui și la sporirea nivelului de competitivitate a membrilor noștri pe piața externă”, a comunicat Adrian Cojocaru, specialist marketing al Asociației „Moldova Fruct”.
Aceste activități sunt parte a Programului de Export Coaching implementat de Asociația Moldova Fruct în parteneriat cu Agenția olandeză CBI și IFC și au drept scop preluarea experienței exportatorilor din Italia, dar și alte țări europene în domeniul marketingului internațional.
Mai mulți producători și reprezentanți ai întreprinderilor de prelucrare a fructelor, membri ai Asociației „Moldova Fruct”, precum și o serie de exportatori de produse apicole din țară întreprind o serie de vizite de studiu în Italia.
Șapte companii procesatoare de fructe și exportatoare de produse apicole implicate în program vizitează, în perioada 6-9 mai curent, Expoziția Internațională TUTTO FOOD organizată la Centrul expozițional Fiera Milano. Evenimentul de tip B2B, oferă atât expozanților, cât și vizitatorilor oportunitatea de a programa și planifica din timp agenda pentru întâlnirile selectate cu potențiali parteneri internaționali în vederea stabilirii de noi colaborări comerciale sau tehnologice. De asemenea, reprezentanții companiilor respective vor vizita un laborator care face parte din sistemul italian de asigurare a calității produselor procesate, precum și de câteva întreprinderi italiene care sunt cunoscute pentru marketing-ul creativ pe care îl practică.
Alte 11 companii axate pe comercializarea fructelor proaspete vor participa, în perioada 8-10 mai, la Expoziția Internațională „Macfrut – Fruit & Veg Professional Show” din orașul Rimini. Timp de 3 zile participanții vor lua cunoștință cu noile tehnologii, inovaţii și idei practice privind asigurarea celor mai înalte standarde de calitate aplicate la nivel european în domeniul fructelor și legumelor proaspete. Expoziția Macfrut este un eveniment de anvergură, la care participă mai mult de o mie de expozanți din Europa și peste 43 de mii de vizitatori.
Participanții vor participa la diverse întâlniri și negocieri cu importatori, distribuitori, comercianți de fructe și legume proaspete din Uniunea Europeană, în timpul cărora vor fi asistați de experții olandezi din cadrul programului.
„Multe dintre companiile participante au deja experiența conlucrării cu parteneri europeni. Sperăm că bagajul de cunoștințe pus la dispoziția participanților de experții olandezi, care deja și-au dovedit eficiența în diverse regiuni ale globului, va contribui și la sporirea nivelului de competitivitate a membrilor noștri pe piața externă”, a comunicat Adrian Cojocaru, specialist marketing al Asociației „Moldova Fruct”.
Aceste activități sunt parte a Programului de Export Coaching implementat de Asociația Moldova Fruct în parteneriat cu Agenția olandeză CBI și IFC și au drept scop preluarea experienței exportatorilor din Italia, dar și alte țări europene în domeniul marketingului internațional.