Cum să faci Neurscience marketing pentru afacerea ta. 5 factori care-ți vor aduce succesul

  • 12 окт. 2016, 12:50
  • 825

Neuroscience sau neuroștiința este domeniul care studiază funcțiile sistemului nervos și cele ale creierului și include domenii specifice precum psihologia, psihiatria și fiziologia. Termenul de Neuroscience marketing se referă la acele elemente și studii care influențează decizia consumatorului de a face o achiziție.

Deși sună sofisticat, nu este complicat de înțeles și de implementat. Tot de ce ai nevoie este să pășești în mintea consumatorului tău, scrie imarketing.md.

Aici sunt câteva sfaturi care te-ar putea ajuta:

1. INFLUENȚA EMOȚIILOR.

Subconștientul este influențat de emoție, motiv pentru care campaniile publicitare cu suflet și umor au tendința de a ajunge la consumator mai rapid și într-o rată mai mare decât în cazul unei simple prezentări a produsului.

Puteți influența consumatorii și cu ajutorul altor simțuri. De exemplu mirosul unei cărți va atrage la sigur iubitorii de lectură. 

2. STIMULATORII VIZUALI LUCREAZĂ MAI BINE

Oamenii răspund mai bine la imagini pentru că organul vizual este cel pe care îl dezvoltăm și îl utilizăm mai des. Emoțiile sunt rapid asociate imaginilor.

3. LUCREAZĂ DEȘTEPT CU PREȚURILE

Despre faptul că este mai bine să punem un preț de 499 de lei sau 999 de lei știu mulți. Dar tu știi și de ce?

Marketingul bazat pe neuroștiință spune că oamenii se blochează atunci când percep un produs drept prea scump, iar decizia de a cumpăra se îndepărtează până la capătul lumii.

Un preț de 500 sau 1000 de lei va fi perceput cu mult mai mare, deși diferența reală este suficient de mică.

4. REZULTATE REALE.

Cumpărătorii sunt mult mai motivați să facă achiziții de la tine atunci când află că ești o companie de succes. Arată-le în termeni reali câte persoane au comandat acest produs și oferă posibilitatea de exprimare a feedback-ului. Asta nu va face decât să de ajute în vânzări în cazul în care produsul tău este cu adevărat unul de preț și nu are doar un preț major.

Faptul că devin parte a unui „club” beneficiar de produsele tale este și el important. Demonstrează că ești în trend.

5. CULTURILE DIFERITE RĂSPUND DIFERIT.

Despre asta aflăm încă în clasele primare la școală, la lecțiile de geografie.

Ulterior, despre asta învățăm la orele de marketing.

Și Da! Acest lucru este mai valabil decât orice.

Află care sunt preferințele consumatorilor tăi.

Am mai zis: Întreabă-i ce i-a determinat să facă achiziția și pune accent în promovare anume pe acele detalii.