Internetul este printre cele mai populare instrumente prin care poți face bani, iar noțiunea de marketing afiliat a apărut exact pentru asta.
Conceptul este unul destul de simplu. Brandurile colaborează cu creatori de conținut din mediul online pentru ca mesajul legat de produsele lor să ajungă cât mai ușor la cei de acasă. Totul se face pe internet, iar cei care promovează produsele primesc bani pentru postările pe care le fac despre brand, indiferent de forma acestora: video, scris, imagine etc. Suma primită reprezintă un procent din vânzările rezultate din conținutul lor de pe internet, scriu cei de la impact.ro.
Acest marketing afiliat este un fel de publicitate modernă. Astfel, în locul afișelor de pe stradă sau reclamelor TV, produsele sunt promovate de influenceri. Utilizatorii au încredere în părerile și recomandările acestora și sunt influențați să achiziționeze produsul. Comisionul pe care aceștia îl primesc e variabil și poate crește de la 1% la 20%.
Informații despre produs pot ajunge chiar și la milioane de utilizatori, totul dintr-o singură postare.
Platforma de marketing afiliat care vine în ajutor
Un grup de antreprenori a considerat chiar utilă crearea unei platforme care să faciliteze această relație dintre compania care vrea să promoveze produsul și persoana de pe rețelele sociale care poate livra informația către utilizatori, așa-numiții influenceri. Poate acum înțelegi și mai bine cum fac aceștia bani doar prin niște postări pe Instagram sau Facebook.
„Pune linkuri către magazinele online din platformă şi în momentul în care un cititor al site-ului face click, ajunge pe site-ul advertiserului şi plasează o comandă. Afiliatul care are site-ul unde a fost articolul, primeşte bani”, explică Tiberiu Anghelina, director afiliere, într-un interviu Digi24.
Toată afacerea este benefică pentru brand, pentru că nu scoate bani din buzunar decât după ce vânzarea a avut deja loc. Dacă nu vinde nimic, influencerul nu câștigă bani, lămurește Tiberiu Anghelina.
Internetul este printre cele mai populare instrumente prin care poți face bani, iar noțiunea de marketing afiliat a apărut exact pentru asta.
Conceptul este unul destul de simplu. Brandurile colaborează cu creatori de conținut din mediul online pentru ca mesajul legat de produsele lor să ajungă cât mai ușor la cei de acasă. Totul se face pe internet, iar cei care promovează produsele primesc bani pentru postările pe care le fac despre brand, indiferent de forma acestora: video, scris, imagine etc. Suma primită reprezintă un procent din vânzările rezultate din conținutul lor de pe internet, scriu cei de la impact.ro.
Acest marketing afiliat este un fel de publicitate modernă. Astfel, în locul afișelor de pe stradă sau reclamelor TV, produsele sunt promovate de influenceri. Utilizatorii au încredere în părerile și recomandările acestora și sunt influențați să achiziționeze produsul. Comisionul pe care aceștia îl primesc e variabil și poate crește de la 1% la 20%.
Informații despre produs pot ajunge chiar și la milioane de utilizatori, totul dintr-o singură postare.
Platforma de marketing afiliat care vine în ajutor
Un grup de antreprenori a considerat chiar utilă crearea unei platforme care să faciliteze această relație dintre compania care vrea să promoveze produsul și persoana de pe rețelele sociale care poate livra informația către utilizatori, așa-numiții influenceri. Poate acum înțelegi și mai bine cum fac aceștia bani doar prin niște postări pe Instagram sau Facebook.
„Pune linkuri către magazinele online din platformă şi în momentul în care un cititor al site-ului face click, ajunge pe site-ul advertiserului şi plasează o comandă. Afiliatul care are site-ul unde a fost articolul, primeşte bani”, explică Tiberiu Anghelina, director afiliere, într-un interviu Digi24.
Toată afacerea este benefică pentru brand, pentru că nu scoate bani din buzunar decât după ce vânzarea a avut deja loc. Dacă nu vinde nimic, influencerul nu câștigă bani, lămurește Tiberiu Anghelina.