„CLIENTII CEI MAI NEMULTUMITI SUNT CEA MAI BUNA SURSA DE INFORMARE” – BILL GATES, CO-FONDATOR MICROSOFT.
Daca un client se plange in legatura cu produsele sau serviciile tale, nu inseamna neaparat ca te va abandona, ci este un semn de angajament. Exprima faptul ca el aloca o perioada de timp sa iti adreseze o doleanta pentru ca isi doreste ca produsele sa functioneze. Cand primesc o reclamatie din partea unui client, ceea ce inteleg eu este: “as vrea sa te indragesc, dar actualmente nu pot”. Este important sa nu devii defensiv si sa te gandesti “care este problema reala ?” si “de ce exista problema?”. Majoritatea antreprenorilor se gandesc ca este vina clientului, ca nu a citit instructiunile sau ca foloseste produsul gresit, dar toate acestea sunt irelevate. Ce este cu adevarat important este cum isi doreste clientul sa foloseasca produsul si daca nu ai aflat asta deja, ai face bine sa ajungi acolo bazat pe feedback-ul consumatorilor. Este ideal ca parerile negative ale clientilor sa ajunga la tine si cele pozitive la publicul larg, deci incurajeaza oamenii sa iti impartaseasca plangerile.
„CEA MAI MARE SLABICIUNE A OMULUI CONSTA IN A RENUNTA. CEL MAI SIGUR MOD DE A REUSI CONSTA IN A MAI INCERCA INCA O DATA” – THOMAS A. EDISON, INVENTATOR.
11 Februarie 1990 – Buster Douglas a fost pus la pamant de catre Mike Tyson. Nimeni pana atunci nu a mai fost doborat de catre Tyson si s-a mai putut ridica. Arbitrul aproape ajunsese la 10 cand a sunat gongul. Douglas s-a dus in coltul sau iar o lume intreaga spunea „asta este, imediat dupa pauza va fi mancat” si Mike s-a ridicat gandind „ L-am prins”. In acel moment, cand Buster nu mai avea nimic in rezervor, a inceput sa lupte, iar toata lumea a fost socata cand Tyson a cazut. Oricine este bun cand are rezervorul plin, dar pentru a fi extraordinar este nevoie sa mai incerci inca o data atunci cand esti la capatul puterilor.
“IDEILE MARETE PRIMESC DE MULTE ORI OPOZITIE DIN PARTEA MINTILOR MEDIOCRE” -ALBERT EINSTEIN, FIZICIAN
- “Acest ‘telefon’ are prea multe neajunsuri pentru a fi considerat un mijloc serios de comunicare. Dispozitivul este in mod inerent lipsit de valoare pentru noi” Declaratia initiala a Western Union din 1876.
- “Nu cred ca introducerea masinilor cu motor va inlocui vreodata tractiunea animala” Scott-Montague, deputat in Marea Britanie in 1903.
- “Cine naiba vrea sa auda actorii vorbind?”M. Warner (Warner Brothers) refuzand propunerea pentru introducerea sunetului in film in 1927.
- “Nu este niciun motiv pentru care cineva ar dori un computer personal in casa”Ken Olsen (Presedinte si fondator al Equipment Corp), 1977.
- „Cine dracu’ vrea sa copieze un document pe o hartie ???!!!”Scrisoare adresata lui Chester Carlson, inventatorul masinii XEROX.
“ATATA TIMP CAT ORICUM TREBUIE SA GANDESTI, FA-O MARET.” – DONALD TRUMP
Fie ca e vorba de snobism, fie politica nu este punctul sau forte, conform www.cheatsheet.com, Donald Trump este cea mai detestata persoana la nivel mondial (2017). Daca faci o interogare pe google cu textul “Donlad Trump” 30% din rezultate reprezinta date concrete, iar restul de 70% reprezinta stiri (mai mult de 60% dintre ele sunt negative). Este greu sa ai o parere corecta cand esti imbulzit cu tone de informatie din partea competitiei.
„Care este diferenta dintre frizura lui Donald Trump si un raton ud? Un raton ud nu are 7 miliarde $ in banca„. Indifernt ca il detesti sau nu, trebuie sa admiti ca Donald Trump are o greutate in lumea afacerilor. In conformitate cu investopedia.com, valoarea lui este estimativ intre 3.9 si 10 miliarde $ (depinde de cine calculeaza).
Trebuie sa citesc cartea potrivita, sa cunosc omul propice sau sa am mediul prielnic pentru a ajunge de succes… Cam acestea sunt lucrurile de care un cetatean de rand considera ca are nevoie pentru a ajunge de succes. Nu spun ca aceste lucruri nu sunt importante, dar atributul crucial spre reusita este modul in care gandesti. Important este sa nu te limitezi singur si sa fii increzator in tine, in ceea ce faci si in ce stii ca poti realiza.
“Oportunitatile sunt ratate de multi oameni, pentru ca ele poarta salopeta si arata a munca multa”–Thomas Eddison
„Daca tu consideri ca esti prea mic pentru a face o diferenta, incearca sa dormi cu un tantar in camera.”–Dalai Lama
“Cred ca daca viata iti da lamai trebuie sa faci limonada … apoi incearca sa gasesti pe cineva caruia ii da viata vodka, dupa care poti sa petreci” – Ron White
„Lucreaza sarguincios 8 ore pe zi, iar intr-un final vei ajunge sef si vei lucra 12 ore pe zi” – Robert Frost
„CLIENTII CEI MAI NEMULTUMITI SUNT CEA MAI BUNA SURSA DE INFORMARE” – BILL GATES, CO-FONDATOR MICROSOFT.
Daca un client se plange in legatura cu produsele sau serviciile tale, nu inseamna neaparat ca te va abandona, ci este un semn de angajament. Exprima faptul ca el aloca o perioada de timp sa iti adreseze o doleanta pentru ca isi doreste ca produsele sa functioneze. Cand primesc o reclamatie din partea unui client, ceea ce inteleg eu este: “as vrea sa te indragesc, dar actualmente nu pot”. Este important sa nu devii defensiv si sa te gandesti “care este problema reala ?” si “de ce exista problema?”. Majoritatea antreprenorilor se gandesc ca este vina clientului, ca nu a citit instructiunile sau ca foloseste produsul gresit, dar toate acestea sunt irelevate. Ce este cu adevarat important este cum isi doreste clientul sa foloseasca produsul si daca nu ai aflat asta deja, ai face bine sa ajungi acolo bazat pe feedback-ul consumatorilor. Este ideal ca parerile negative ale clientilor sa ajunga la tine si cele pozitive la publicul larg, deci incurajeaza oamenii sa iti impartaseasca plangerile.
„CEA MAI MARE SLABICIUNE A OMULUI CONSTA IN A RENUNTA. CEL MAI SIGUR MOD DE A REUSI CONSTA IN A MAI INCERCA INCA O DATA” – THOMAS A. EDISON, INVENTATOR.
11 Februarie 1990 – Buster Douglas a fost pus la pamant de catre Mike Tyson. Nimeni pana atunci nu a mai fost doborat de catre Tyson si s-a mai putut ridica. Arbitrul aproape ajunsese la 10 cand a sunat gongul. Douglas s-a dus in coltul sau iar o lume intreaga spunea „asta este, imediat dupa pauza va fi mancat” si Mike s-a ridicat gandind „ L-am prins”. In acel moment, cand Buster nu mai avea nimic in rezervor, a inceput sa lupte, iar toata lumea a fost socata cand Tyson a cazut. Oricine este bun cand are rezervorul plin, dar pentru a fi extraordinar este nevoie sa mai incerci inca o data atunci cand esti la capatul puterilor.
“IDEILE MARETE PRIMESC DE MULTE ORI OPOZITIE DIN PARTEA MINTILOR MEDIOCRE” -ALBERT EINSTEIN, FIZICIAN
“ATATA TIMP CAT ORICUM TREBUIE SA GANDESTI, FA-O MARET.” – DONALD TRUMP
Fie ca e vorba de snobism, fie politica nu este punctul sau forte, conform www.cheatsheet.com, Donald Trump este cea mai detestata persoana la nivel mondial (2017). Daca faci o interogare pe google cu textul “Donlad Trump” 30% din rezultate reprezinta date concrete, iar restul de 70% reprezinta stiri (mai mult de 60% dintre ele sunt negative). Este greu sa ai o parere corecta cand esti imbulzit cu tone de informatie din partea competitiei.
„Care este diferenta dintre frizura lui Donald Trump si un raton ud? Un raton ud nu are 7 miliarde $ in banca„. Indifernt ca il detesti sau nu, trebuie sa admiti ca Donald Trump are o greutate in lumea afacerilor. In conformitate cu investopedia.com, valoarea lui este estimativ intre 3.9 si 10 miliarde $ (depinde de cine calculeaza).
Trebuie sa citesc cartea potrivita, sa cunosc omul propice sau sa am mediul prielnic pentru a ajunge de succes… Cam acestea sunt lucrurile de care un cetatean de rand considera ca are nevoie pentru a ajunge de succes. Nu spun ca aceste lucruri nu sunt importante, dar atributul crucial spre reusita este modul in care gandesti. Important este sa nu te limitezi singur si sa fii increzator in tine, in ceea ce faci si in ce stii ca poti realiza.
“Oportunitatile sunt ratate de multi oameni, pentru ca ele poarta salopeta si arata a munca multa”–Thomas Eddison
„Daca tu consideri ca esti prea mic pentru a face o diferenta, incearca sa dormi cu un tantar in camera.”–Dalai Lama
“Cred ca daca viata iti da lamai trebuie sa faci limonada … apoi incearca sa gasesti pe cineva caruia ii da viata vodka, dupa care poti sa petreci” – Ron White
„Lucreaza sarguincios 8 ore pe zi, iar intr-un final vei ajunge sef si vei lucra 12 ore pe zi” – Robert Frost