Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume, cu sediul în Washington, şi-a închis magazinul online, după ce încă din august a început să vândă online articole reduse cu până la 50%.
Pe lângă cafea, ceai şi siropuri, magazinul online al gigantului american vindea articole precum căni, pahare şi aparate de preparat cafea. Acestea vor putea fi cumpărate în continuare de pe Amazon sau din reţeaua de parteneri ai Starbucks.
Purtătorul de cuvânt al Starbucks, Maggie Jantzen, a declarat că lanţul de cafenele renunţă la operaţiunile online pentru a investi în dezvoltarea cafenelelor Starbucks şi transformarea acestora în locaţii “ce trebuie neapărat vizitate”, scrie Business Insider.
Gigantul american se orientează, în schimb, către parteneriate comerciale cu companii digitale, mai scrie publicaţia online. “Aceste parteneriate, credem noi, ne vor permite să profităm la maximum de brandul nostru, de amprenta noastră globală de retail şi de baza de clienţi pentru a ne extinde acoperirea”, spunea Kevin Johnson, CEO Starbucks, în iulie.
În ultimii ani, Starbuck a investit masiv în mediul digital, pe măsură ce industria de retail s-a confruntat cu provocări venite din partea zonei de eCommerce. În prezent, comenzi pe mobile reprezintă 30% din comenzile totale ale Starbucks în SUA.
“Retailerii care sunt agili şi îşi reimaginează artă posibilităţii sunt marii câştigători ai industriei”, le-a spunea Johnson investitorilor Starbucks în iulie despre orientarea industriei către digital şi mobile.
Lanţul american Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări, iar în România a intrat în 2007, unde are 28 cafenele. În 2015, operatorul polonez de restaurante şi cafenele AmRest Coffee a cumpărat franciză Starbucks pentru România şi Bulgaria. În 2015, Starbucks România a raportat o cifra de afaceri de 12,3 milioane euro.
Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume, cu sediul în Washington, şi-a închis magazinul online, după ce încă din august a început să vândă online articole reduse cu până la 50%.
Pe lângă cafea, ceai şi siropuri, magazinul online al gigantului american vindea articole precum căni, pahare şi aparate de preparat cafea. Acestea vor putea fi cumpărate în continuare de pe Amazon sau din reţeaua de parteneri ai Starbucks.
Purtătorul de cuvânt al Starbucks, Maggie Jantzen, a declarat că lanţul de cafenele renunţă la operaţiunile online pentru a investi în dezvoltarea cafenelelor Starbucks şi transformarea acestora în locaţii “ce trebuie neapărat vizitate”, scrie Business Insider.
Gigantul american se orientează, în schimb, către parteneriate comerciale cu companii digitale, mai scrie publicaţia online. “Aceste parteneriate, credem noi, ne vor permite să profităm la maximum de brandul nostru, de amprenta noastră globală de retail şi de baza de clienţi pentru a ne extinde acoperirea”, spunea Kevin Johnson, CEO Starbucks, în iulie.
În ultimii ani, Starbuck a investit masiv în mediul digital, pe măsură ce industria de retail s-a confruntat cu provocări venite din partea zonei de eCommerce. În prezent, comenzi pe mobile reprezintă 30% din comenzile totale ale Starbucks în SUA.
“Retailerii care sunt agili şi îşi reimaginează artă posibilităţii sunt marii câştigători ai industriei”, le-a spunea Johnson investitorilor Starbucks în iulie despre orientarea industriei către digital şi mobile.
Lanţul american Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări, iar în România a intrat în 2007, unde are 28 cafenele. În 2015, operatorul polonez de restaurante şi cafenele AmRest Coffee a cumpărat franciză Starbucks pentru România şi Bulgaria. În 2015, Starbucks România a raportat o cifra de afaceri de 12,3 milioane euro.