Cu două mâini iscusite și câteva sute de lei din salariul de paznic a creat o bicicletă-unicat.
Este povestea unui bărbat din Odesa, stabilit la Chișinău. A avut nevoie de un motor și alte câteva piese pentru a-și transforma bicicleta obișnuită în una care atrage privirile trecătorilor pe stradă, transmite protv.md.
Vasile are 61 de ani și este mecanic de meserie. Toată viața a stat printre motoare, iar acum lucrează paznic la o întreprindere din Capitală. Pentru a economisi banii pe care îi cheltuia zilnic pentru transportul public, și-a adaptat bicicleta așa cum știe el mai bine, căci de o mașină ori cel puțin o motocicletă nu-l ține buzunarul.
Vasile: „Acesta este un triciclu. A fost o bicicletă germană, eu am luat de la ea doar puntea din urmă. Funcționează cu pedale și cu motor. Motorul este de la o mini-motocicletă. Claxonul este pe baza de aer”.
Bărbatul susține că noua bicicletă este și economă, dar și trainică.
Vasile: „De trei ori am fost la Călărași și am înregistrat aproape 60 de kilometri pe oră”.
El spune că, chiar dacă nu are permis de conducere, respectă regulamentul circulației rutiere.
Vasile: „Cum arătați semnalele de virare?
- Cu mâna!
- Poliția v-a oprit vreodată?
- Nu, niciodată!”
L-am oprit în drum spre locul de muncă. Grăbit să nu întârzie, nu prea a apucat să ne explice toate detaliile despre bicicleta lui personalizată, deși în ochii lui se vedea că are multe de povestit.
Cu două mâini iscusite și câteva sute de lei din salariul de paznic a creat o bicicletă-unicat.
Este povestea unui bărbat din Odesa, stabilit la Chișinău. A avut nevoie de un motor și alte câteva piese pentru a-și transforma bicicleta obișnuită în una care atrage privirile trecătorilor pe stradă, transmite protv.md.
Vasile are 61 de ani și este mecanic de meserie. Toată viața a stat printre motoare, iar acum lucrează paznic la o întreprindere din Capitală. Pentru a economisi banii pe care îi cheltuia zilnic pentru transportul public, și-a adaptat bicicleta așa cum știe el mai bine, căci de o mașină ori cel puțin o motocicletă nu-l ține buzunarul.
Vasile: „Acesta este un triciclu. A fost o bicicletă germană, eu am luat de la ea doar puntea din urmă. Funcționează cu pedale și cu motor. Motorul este de la o mini-motocicletă. Claxonul este pe baza de aer”.
Bărbatul susține că noua bicicletă este și economă, dar și trainică.
Vasile: „De trei ori am fost la Călărași și am înregistrat aproape 60 de kilometri pe oră”.
El spune că, chiar dacă nu are permis de conducere, respectă regulamentul circulației rutiere.
Vasile: „Cum arătați semnalele de virare?
- Cu mâna!
- Poliția v-a oprit vreodată?
- Nu, niciodată!”
L-am oprit în drum spre locul de muncă. Grăbit să nu întârzie, nu prea a apucat să ne explice toate detaliile despre bicicleta lui personalizată, deși în ochii lui se vedea că are multe de povestit.