9 aplicaţii utile pentru antreprenori

  • 17 авг. 2017, 10:15
  • 838

Telefonul inteligent este o parte integrală a oricărui om de afaceri din ziua de azi. Tot timpul ai nevoie să fii conectat la ceea ce se întâmplă cu afacerea ta. Mai jos vă prezentăm câteva aplicaţii care vă vor face viaţa mai uşoară.

1. FullContact - gratis

Clienţi, colegi, prieteni, familie etc, administrarea contactelor din telefon poate deveni haotică de aceea este recomandat o aplicaţie precum FullContact prin intermediul căreia poţi administra mai uşor contactele.

2. Wire - gratis

Aceasta aplicaţie este gratuită şi reprezintă un mod securizat de a comunica. Conversaţiile sunt criptate şi poţi face apeluri, trimite sms-uri, poze, video-uri etc.

3. Pleo - gratis

Aplicaţie prin intermediul căreia poţi ţine un jurnal al cheltuielilor organizaţiei tale şi oferă diferite facilităţi pentru a putea calcula cheltuielile.

4. Adobe Scan - gratis

Deşi devenim tot mai digitali, documentele pe hârtie încă sunt foarte importante pentru business, iar procesul de scanare apoi trimitere pe mail este unul învechit, cel mai simplu este să scanezi documentele de care ai nevoie cu o aplicaţie precum Adobe Scan.

5. Stripe/ CashNotify (19.90 dolari)

Stripe este un procesator de plăţi utilizat de multe business-uri online, iar CashNotify este o aplicaţie prin care eşti notificat ce bani intră în organizaţiei, ce plăţi au fost făcute etc.

6. Appear - gratis

Companiile nu mai sunt limitate la a găsi doar forţa de muncă pe plan local, ci acum pot căuta şi angaja oameni de pe tot globul. O provocare este comunicarea, o soluţie este Appear, aplicaţie cu care poţi face videoconferinţe cu până la 12 participanţi.

7. Shift - gratis

Aplicaţia îţi permite să treci dintr-un cont de mail într-un altul fără să fii nevoit să te loghezi şi să te deloghezi. În plus, primeşti notificări din toate conturile de email pe care le ai.

8. TripIt - gratis

Nu mai trebuie să-ţi mai baţi capul şi cu itinerarul călătoriilor tale. Trimite documentele de călătorie (bilete de avion, confirmările de cazare, chitanţele de închiriere etc) către aplicaţie apoi totul este aranjat în ordine cronologică.

9. KabanFlow - gratis

Prin această aplicaţie poţi monitoriza exact ce fac angajaţii, care sunt proiectele la care lucrează, poţi atribui sarcini, încărca poze etc.