Zilnic, faci, în medie, peste 5.000 de acțiuni pe telefonul mobil și parcă activitatea de la birou e mult mai practică când digitalul lucrează pentru tine. Androidul te ajută.
Clasica agendă colorată parcă nu mai face față când notezi și iar notezi task-uri. Ți-ar plăcea un asistent personal care să îți spună ce activități ai, în funcție de momentul zilei, și chiar să te încurajeze, printr-un sistem inteligent de bifare a acelor task-uri pe care le-ai îndeplinit.
Zilnic, atingem ecranul telefonului mobil de peste 5.000 de ori arată un studiu făcut pe un eşantion de 100.000 de utilizatori Android de către platforma de sondaje online Dscout, menționează Mediafax.ro.
Aplicațiile din telefoanele cu sistem de operare Android vin să te notifice când ai o întâlnire sau ai în plan să dai un telefon important de business. Mai mult decât atât, Androidul vine cu o aplicație calendar de bază care se sincronizează cu Google Calendar și îți permite să planifici întâlniri, să stabilești remindere (trad. mesaje de aducere aminte), scrie Businessnewsdaily.com. Însă, am descoperit și alte aplicații gata pregătite cu funcționalități care știu să te facă să zâmbești în acele zile când task-urile (trad. sarcinile de lucru) parcă nu se mai termină.
aCalendar
Este una dintre cele mai bune aplicații de tip calendar pentru cei care folosesc telefonul cu sistem de operare Android pentru job. Menține un echilibru între interfața prietenoasă și feature-urile (trad. proprietățile) inovative. Poți avea o imagine de ansamblu asupra evenimentelor planificate pe zi, pe săptămână, pe lună și an. În plus, găsești o mulțime de opțiuni pentru a seta notificări pentru evenimentele importante. Ai și posibilitatea de a programa o întâlnire și să inviți colegii la întâlnire direct din aplicație. Este gratuită și poate fi instalată de aici.
Jorte Calendar & Organizer
Jorte îți ține evidența task-urilor zilnice. O poți accesa dimineața la cafea și vei vizualiza agenda completa din ziua respectivă. Poți naviga cu ușurință prin programul mai multor zile, îți poți ajusta programul după bunul plac și apoi setezi memento-uri. Aplicația este gratuită și merită să îi descoperi funcționalitățile pentru a fi mai organizat(ă) la birou. O poți instala de aici.
Google Keep
Aplicația vine cu opțiuni care pe noi ne-au cucerit: tastează sau vorbește pentru a adăuga un nou eveniment în listă sau adaugă o foto. Pe o listă de tip avizier, vei descoperi toate evenimentele tale (asemănătoare unor cărți de joc), astfel încât poți avea o imagine de ansamblu. Pentru a verifica un anumit task, e nevoie doar să apeși pe caseta de lângă el. Poți adăuga un reminder (trad. memento) la fiecare task/eveniment, iar fotografiile adăugate te vor ajuta să gestionezi mai ușor sarcinile de lucru. Aplicația este gratuită și poate fi instalată aici.
Google Now
Îți monitorizează activitatea din întreg ecosistemul Google și îți trimite notificări relevante imediat ce identifică task-uri și evenimente de care ești interesat(ă). Aplicația te informează despre starea traficului, despre întârzierile zborurilor, despre vreme, întâlnirile de business și chiar statusul coletelor. Este mai puternică decât orice alt serviciu de notificare datorită integrării sale cu Google Search, Gmail și Google Calendar. O poți instala gratuit aici.
Asana
Da, este aplicația prietenă a programatorilor, dar o poți folosi cu încredere indiferent de domeniul în care lucrezi. Și să ai un project manager direct pe telefon este un avantaj. Îți permite să împarți proiectele mari în sarcini de lucru mai ușor de gestionat și să urmărești progresul fiecărei etape mai ușor. Poți să adaugi note, taguri, comentarii și atașamente. Aplicația te ajută să îndeplinești sarcinile în ordinea corectă și să nu scapi din vedere detaliile. Asana este potrivită pentru munca în echipă, fiecare membru poate verifica ce are de făcut, ce obiective are. Instalează aplicația aici.
Any.Do Cal
Este aplicația care pornește de la un calendar de bază, dar oferă context evenimentelor prin adăugarea contactelor, dar și a hărților care să ofere indicii despre locația unde ai o întâlnire. Astfel, ai acces ușor la numerele de telefon ale participanților la un eveniment și le poți trimite sms-uri sau îi poți notifica că ești în întârziere. Aplicația poate accesa GPS-ul telefonului așa că te ajută să ajungi mai ușor la o întâlnire care are locația specificată. Ai un prieten de nădejde care îți oferă toate informațiile necesare pentru a planifica și a participa la întâlniri. Any.Do Cal este disponibilă aici.
Zilnic, faci, în medie, peste 5.000 de acțiuni pe telefonul mobil și parcă activitatea de la birou e mult mai practică când digitalul lucrează pentru tine. Androidul te ajută.
Clasica agendă colorată parcă nu mai face față când notezi și iar notezi task-uri. Ți-ar plăcea un asistent personal care să îți spună ce activități ai, în funcție de momentul zilei, și chiar să te încurajeze, printr-un sistem inteligent de bifare a acelor task-uri pe care le-ai îndeplinit.
Zilnic, atingem ecranul telefonului mobil de peste 5.000 de ori arată un studiu făcut pe un eşantion de 100.000 de utilizatori Android de către platforma de sondaje online Dscout, menționează Mediafax.ro.
Aplicațiile din telefoanele cu sistem de operare Android vin să te notifice când ai o întâlnire sau ai în plan să dai un telefon important de business. Mai mult decât atât, Androidul vine cu o aplicație calendar de bază care se sincronizează cu Google Calendar și îți permite să planifici întâlniri, să stabilești remindere (trad. mesaje de aducere aminte), scrie Businessnewsdaily.com. Însă, am descoperit și alte aplicații gata pregătite cu funcționalități care știu să te facă să zâmbești în acele zile când task-urile (trad. sarcinile de lucru) parcă nu se mai termină.
aCalendar
Este una dintre cele mai bune aplicații de tip calendar pentru cei care folosesc telefonul cu sistem de operare Android pentru job. Menține un echilibru între interfața prietenoasă și feature-urile (trad. proprietățile) inovative. Poți avea o imagine de ansamblu asupra evenimentelor planificate pe zi, pe săptămână, pe lună și an. În plus, găsești o mulțime de opțiuni pentru a seta notificări pentru evenimentele importante. Ai și posibilitatea de a programa o întâlnire și să inviți colegii la întâlnire direct din aplicație. Este gratuită și poate fi instalată de aici.
Jorte Calendar & Organizer
Jorte îți ține evidența task-urilor zilnice. O poți accesa dimineața la cafea și vei vizualiza agenda completa din ziua respectivă. Poți naviga cu ușurință prin programul mai multor zile, îți poți ajusta programul după bunul plac și apoi setezi memento-uri. Aplicația este gratuită și merită să îi descoperi funcționalitățile pentru a fi mai organizat(ă) la birou. O poți instala de aici.
Google Keep
Aplicația vine cu opțiuni care pe noi ne-au cucerit: tastează sau vorbește pentru a adăuga un nou eveniment în listă sau adaugă o foto. Pe o listă de tip avizier, vei descoperi toate evenimentele tale (asemănătoare unor cărți de joc), astfel încât poți avea o imagine de ansamblu. Pentru a verifica un anumit task, e nevoie doar să apeși pe caseta de lângă el. Poți adăuga un reminder (trad. memento) la fiecare task/eveniment, iar fotografiile adăugate te vor ajuta să gestionezi mai ușor sarcinile de lucru. Aplicația este gratuită și poate fi instalată aici.
Google Now
Îți monitorizează activitatea din întreg ecosistemul Google și îți trimite notificări relevante imediat ce identifică task-uri și evenimente de care ești interesat(ă). Aplicația te informează despre starea traficului, despre întârzierile zborurilor, despre vreme, întâlnirile de business și chiar statusul coletelor. Este mai puternică decât orice alt serviciu de notificare datorită integrării sale cu Google Search, Gmail și Google Calendar. O poți instala gratuit aici.
Asana
Da, este aplicația prietenă a programatorilor, dar o poți folosi cu încredere indiferent de domeniul în care lucrezi. Și să ai un project manager direct pe telefon este un avantaj. Îți permite să împarți proiectele mari în sarcini de lucru mai ușor de gestionat și să urmărești progresul fiecărei etape mai ușor. Poți să adaugi note, taguri, comentarii și atașamente. Aplicația te ajută să îndeplinești sarcinile în ordinea corectă și să nu scapi din vedere detaliile. Asana este potrivită pentru munca în echipă, fiecare membru poate verifica ce are de făcut, ce obiective are. Instalează aplicația aici.
Any.Do Cal
Este aplicația care pornește de la un calendar de bază, dar oferă context evenimentelor prin adăugarea contactelor, dar și a hărților care să ofere indicii despre locația unde ai o întâlnire. Astfel, ai acces ușor la numerele de telefon ale participanților la un eveniment și le poți trimite sms-uri sau îi poți notifica că ești în întârziere. Aplicația poate accesa GPS-ul telefonului așa că te ajută să ajungi mai ușor la o întâlnire care are locația specificată. Ai un prieten de nădejde care îți oferă toate informațiile necesare pentru a planifica și a participa la întâlniri. Any.Do Cal este disponibilă aici.