10 răspunsuri pe care vrei să le afli despre un job la Kaufland

  • 10 янв. 2019, 14:39
  • 883

Cu siguranță noutățile despre apariția magazinelor Kaufland în Chișinău ți-au stârnit curiozitatea și te-au făcut să-ți pui întrebări despre cum ar fi experiența de a avea un loc de muncă în cadrul unei asemenea companii. Cu această ocazie, am adunat și pus laolaltă 10 întrebări la care ai vrea să știi răspunsul, pentru a te încuraja să faci acel prim pas care îți poate schimba cursul vieții.

1. Care e salariul pe care îl pot primi la Kaufland?
Știm că munca bine făcută trebuie remunerată cumsecade, pentru că doar așa îți poți dezvolta aptitudinile și deveni mai bun în ceea ce faci. La Kaufland, în Republica Moldova, salariile pentru Lucratorii Comerciali Universali încep de la 7500 MDL brut. Aici se încadrează posturile de servire a clienţilor, operatorii din zona caselor, persoanele care asigură disponibilitatea mărfii la raft, precum și alți lucrători comerciali. 

2. Ce studii trebuie să am ca să devin angajat?

Credem în competențe dezvoltate în timp, ca rezultat al experienței. Astfel, pentru postul de Lucrator Comercial Universal căutăm persoane cu studii medii și așteptăm să învățăm și să creștem împreună.

3. Este necesară experiența de muncă în domeniu? 

Experiența nu este necesară, dar reprezintă un avantaj. Scopul nostru e să te ajutăm să obții experiența și instruirea de care ai nevoie, pentru a putea deveni cât mai bun în domeniul tău.

4. Dacă magazinul se deschide vara, ce fac până atunci? De când sunt angajat și când primesc salariul?

Primele două magazine Kaufland în Chișinău vor fi deschise în sectoarele Botanica și Ciocana, în vara anului 2019. Cu toate acestea, angajăm de acum viitorii colegi pentru a le asigura instruirea necesară. În funcție de poziția pentru care aplici, această perioadă poate presupune un stagiu în cadrul unui magazin Kaufland din România, în care vei avea ocazia să faci cunoștință cu procesele specifice activității și cultura companiei. Pe lângă salariu, perioada de instruire este achitată integral de către compania noastră și include cazarea și transportul lunar acasă.

5. Cât durează programul de instruire și cât de des pot să vin acasă? Va fi instruire repetată și în viitor?

Programul de instruire se realizează până la deschiderea primului magazin, dar va continua și ulterior, pentru că la Kaufland încurajăm dezvoltarea profesională continuă.

Colegii care ocupă acest post se pot întoarce acasă din contul companiei o dată pe lună, dar și în toate celelalte zile libere, pe cont propriu.

6. Există și posturi de muncă part-time în cadrul Kaufland Moldova?

La această etapă nu avem posturi de muncă part-time în Moldova. Acestea vor apărea cu siguranță după deschidere, la fel ca în România, unde avem mai mulți colegi cu programe de muncă part-time.

7. Care ar fi graficul de lucru?

În mod normal, în magazinele noastre se lucrează în ture, în intervalele de timp 6:00-14:30 și 14:30-23:00, cu jumatate de oră pauză.

8. Ce beneficii găsesc la Kaufland în calitate de angajat?

Pentru că știm cât de importantă este punctualitatea pentru colegii noștri, plătim garantat salariile în ultima zi lucrătoare a lunii. La fel, asigurăm un mediu plăcut și echipament calitativ de muncă. 

9. În afară de salariile de început peste media pieței și condițiile de muncă favorabile, care ar fi diferența dintre munca la Kaufland și munca la alte rețele de magazine din Moldova?

La Kaufland, construim relații de durată, bazate pe încredere și arătăm că ne pasă de impactul pe care munca noastră îl are în societate. De aceea, alegem să ne implicăm în proiecte care schimbă în bine locul în care trăim. Alături de programe educaționale, susținem proiecte culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos, precum și de protecție a mediului înconjurător. La fel, investim în construirea unei culturi organizaționale puternice.

10. Care sunt oportunitățile de creștere în companie?

Avem grijă ca fiecare angajat să-și împlinească întregul său potențialul, fapt care necesită multă muncă și încredere. Pentru asta oferim oportunitatea de a încerca, printr-un sistem rotațional, mai multe domenii de activitate, în cadrul departamentelor specifice companiei. Aceasta favorizează creșterea angajaților noștri în dependență de merite și stimulează dezvoltarea profesională a acestora. 

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa și își va începe activitatea în Republica Moldova în vara anului 2019. Obiectivul companiei este de a oferi clienților produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.