Startup-ul Noah Watches, lansat în 2016 de doi tineri antreprenori români, care produce ceasuri de mână din lemn, pregăteşte lansarea unui smartwatch hibrid. Află povestea acestui startup.
Fondată în urmă cu doi ani, de către Ruben Perju și Iosif Harasemiuc, Noah Watches a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproape 250.000 de euro.
Prețul unui ceas de lemn Noah pornește de la 199 euro, iar cel mai scump produs vândut în 2017 sub acest brand a costat 600 de euro, fiind un ceas special, cu 48 de microcristale inserate manual pe cadran.
Startup-ul și-a extins semnificativ capacitatea de producție, astfel încât va putea produce anual mai mult de 3.000 de ceasuri de lemn – de două ori mai mult decât la începutul anului 2017 – și a lansat, anul acesta, primele 5 Corner Store-uri unde consumatorii din România pot interacționa cu produsele brandului, anunţă reprezentanţii startup-ului.
“După mii de ceasuri de lemn lucrate manual în ultimii 2 ani și purtate, astăzi, în 10 țări din lume, începem un nou capitol al poveștii brandului NOAH: 2018 este anul în care vom pune pe piață versiunea hibridă a primului ceas inteligent din lemn – o premieră pentru piață și un eveniment pe care îl vom aduce publicului la nivel global”, spune Ruben Perju, unul dintre fondatorii start-up-ului inovativ Noah Watches.
Echipa are deja primele prototipuri în testare, iar lansarea ceasului hibrid se va face printr-o campanie găzduită de Kickstarter - cea mai mare platformă globală de crowdfunding. Aceasta va fi utilizată pentru a anunța internațional produsul, respectiv pentru a asigura posibilitatea achiziționării editiei de lansare a ceasului de către early adopters – consumatorii cei mai conectați cu tehnologia și inovația la nivel global.
Smartwatch-ul hibrid va avea două game disponibile pe Kickstarter, cu variantă de damă și pentru bărbați.
Prima dintre acestea este o variantă smart business – un ceas hibrid pe care îl poti purta la birou - iar prima funcție anunțată de echipa NOAH este aceea de phone call: selectezi 12 persoane de maxim interes din agenda telefonică, iar ceasul te va informa cu privire la apelant în cazul în care nu ai acces direct la telefon, respectiv îți va permite ca prin dublu click pe buton să respingi apelul, dacă ești într-o întâlnire.
Cea de a doua gamă a smartwatch-ului hibrid este dedicată persoanelor active, care doresc să poarte ceasul inclusiv atunci când fac sport, iar pentru a alege numele sub care această gamă va fi disponibilă pe piață, echipa NOAH își provoacă suporterii să fie parte din procesul de naming.
Startup-ul Noah Watches, lansat în 2016 de doi tineri antreprenori români, care produce ceasuri de mână din lemn, pregăteşte lansarea unui smartwatch hibrid. Află povestea acestui startup.
Fondată în urmă cu doi ani, de către Ruben Perju și Iosif Harasemiuc, Noah Watches a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproape 250.000 de euro.
Prețul unui ceas de lemn Noah pornește de la 199 euro, iar cel mai scump produs vândut în 2017 sub acest brand a costat 600 de euro, fiind un ceas special, cu 48 de microcristale inserate manual pe cadran.
Startup-ul și-a extins semnificativ capacitatea de producție, astfel încât va putea produce anual mai mult de 3.000 de ceasuri de lemn – de două ori mai mult decât la începutul anului 2017 – și a lansat, anul acesta, primele 5 Corner Store-uri unde consumatorii din România pot interacționa cu produsele brandului, anunţă reprezentanţii startup-ului.
“După mii de ceasuri de lemn lucrate manual în ultimii 2 ani și purtate, astăzi, în 10 țări din lume, începem un nou capitol al poveștii brandului NOAH: 2018 este anul în care vom pune pe piață versiunea hibridă a primului ceas inteligent din lemn – o premieră pentru piață și un eveniment pe care îl vom aduce publicului la nivel global”, spune Ruben Perju, unul dintre fondatorii start-up-ului inovativ Noah Watches.
Echipa are deja primele prototipuri în testare, iar lansarea ceasului hibrid se va face printr-o campanie găzduită de Kickstarter - cea mai mare platformă globală de crowdfunding. Aceasta va fi utilizată pentru a anunța internațional produsul, respectiv pentru a asigura posibilitatea achiziționării editiei de lansare a ceasului de către early adopters – consumatorii cei mai conectați cu tehnologia și inovația la nivel global.
Smartwatch-ul hibrid va avea două game disponibile pe Kickstarter, cu variantă de damă și pentru bărbați.
Prima dintre acestea este o variantă smart business – un ceas hibrid pe care îl poti purta la birou - iar prima funcție anunțată de echipa NOAH este aceea de phone call: selectezi 12 persoane de maxim interes din agenda telefonică, iar ceasul te va informa cu privire la apelant în cazul în care nu ai acces direct la telefon, respectiv îți va permite ca prin dublu click pe buton să respingi apelul, dacă ești într-o întâlnire.
Cea de a doua gamă a smartwatch-ului hibrid este dedicată persoanelor active, care doresc să poarte ceasul inclusiv atunci când fac sport, iar pentru a alege numele sub care această gamă va fi disponibilă pe piață, echipa NOAH își provoacă suporterii să fie parte din procesul de naming.