Lucruri pe care un manager bun nu le va cere niciodată angajaţiilor săi

  • 19 мая 2017, 17:03
  • 826

Sunt mii de articole scrise despre ce trebuie să faci pentru a deveni un lider bun. Dar nu foarte multe articole vorbesc despre un anumit aspect al leadership-ului - managerii trebuie să spună adevărul totdeauna, iar acest lucru poate fi dificil de gestionat, scrie Forbes.

Un manager bun este un lider puternic ce munceşte autentic şi care spune adevărul. Mai jos, câteva lucruri pe care un manager bun nu le cere niciodată angajaţiilor săi

1. Să îşi mintă clienţii
2. Să îşi mintă colegii
3. Să îşi asume vina când ceva merge prost
4. Să îşi anuleze sau amâne un concediu, fără să fie plătit
5. Să îşi spioneze colegii
6. Să respecte reguli şi proceduri stupide, doar pentru că există
7. Să îşi păstreze părerile şi ideile pentru ei
8. Să lucreze ore întregi fără pauze