In afaceri, e foarte posibil ca lucrurile sa nu functioneze perfect de fiecare data. Vei intalni parteneri morocanosi sau nehotarati, angajati dificili, clienti mofturosi, si lista poate continua.
In aceasta situatie ai putea foarte usor sa te infurii sau, pur si simplu, ai putea sa faci haz de necaz pana depasesti situatia dificila. Daca stii sa il folosesti cum trebuie si cand trebuie, umorul este o arma extraordinara in afaceri. Iata mai jos cateva motive pentru care ar trebui sa il folosesti:
Vei despasi mai usor situatiile dificile
In primul rand, umorul reprezinta un mecanism incredibil de aparare pentru organism. De ce? Pentru ca te ajuta sa te detasezi de probleme si sa privesti situatia din unghiuri diferite. Asadar, tratand o problema cu umor, nu doar ca vei reduce nivelul de stres, dar vei gasi si solutii reale pentru anumite probleme, pur si simplu datorita faptului ca iti vei schimba perspectiva.
Vei crea un mediu de lucru mai placut si mai productiv
Intr-o cultura organizationala din care face parte si umorul, oamenii vor fi mai relaxati si mai productivi. Atunci cand te simti bine la locul de munca se vor vedea rezultate pozitive atat in relatiile cu sefii si colegii, cat si in rezultatele muncii tale.
Vei avea parte de relatii de munca mai frumoase
Oricine isi doreste un loc de munca in care sa se simta relaxat, insa sunt anumite momente cand esti presat de deadline-uri sau de insistentele aumitor clienti. In situatii ca acestea, te poate ajuta foarte mult o portie buna de ras. Un mediu organizational in care managerul promoveaza o atmosfera hazlie si umana, il poate face pe angajat sa se simta mai putin stresat si sa faca mult mai usor fata problemelor. In plus, un manager sau un antreprenor care dezvolta o asemenea cultura, va parea mult mai uman in fata angajatilor, acestora din urma findu-le mult mai usor sa il abordeze.
Vei castiga simpatia oamenilor din jurul tau
Degeaba esti specializat in nu stiu cate domenii daca oamenilor nu le face placere sa lucreze cu tine. Lumea afacerilor presupune, in primul rand, contacte si resurse umane, iar umorul este o modalitate excelenta prin care te poti apropia de oameni. Pe langa faptul ca te poate face sa pari o persoana inteligenta si sigura pe ea, te poate scoate si din unele situatii neplacute.
In afaceri, e foarte posibil ca lucrurile sa nu functioneze perfect de fiecare data. Vei intalni parteneri morocanosi sau nehotarati, angajati dificili, clienti mofturosi, si lista poate continua.
In aceasta situatie ai putea foarte usor sa te infurii sau, pur si simplu, ai putea sa faci haz de necaz pana depasesti situatia dificila. Daca stii sa il folosesti cum trebuie si cand trebuie, umorul este o arma extraordinara in afaceri. Iata mai jos cateva motive pentru care ar trebui sa il folosesti:
Vei despasi mai usor situatiile dificile
In primul rand, umorul reprezinta un mecanism incredibil de aparare pentru organism. De ce? Pentru ca te ajuta sa te detasezi de probleme si sa privesti situatia din unghiuri diferite. Asadar, tratand o problema cu umor, nu doar ca vei reduce nivelul de stres, dar vei gasi si solutii reale pentru anumite probleme, pur si simplu datorita faptului ca iti vei schimba perspectiva.
Vei crea un mediu de lucru mai placut si mai productiv
Intr-o cultura organizationala din care face parte si umorul, oamenii vor fi mai relaxati si mai productivi. Atunci cand te simti bine la locul de munca se vor vedea rezultate pozitive atat in relatiile cu sefii si colegii, cat si in rezultatele muncii tale.
Vei avea parte de relatii de munca mai frumoase
Oricine isi doreste un loc de munca in care sa se simta relaxat, insa sunt anumite momente cand esti presat de deadline-uri sau de insistentele aumitor clienti. In situatii ca acestea, te poate ajuta foarte mult o portie buna de ras. Un mediu organizational in care managerul promoveaza o atmosfera hazlie si umana, il poate face pe angajat sa se simta mai putin stresat si sa faca mult mai usor fata problemelor. In plus, un manager sau un antreprenor care dezvolta o asemenea cultura, va parea mult mai uman in fata angajatilor, acestora din urma findu-le mult mai usor sa il abordeze.
Vei castiga simpatia oamenilor din jurul tau
Degeaba esti specializat in nu stiu cate domenii daca oamenilor nu le face placere sa lucreze cu tine. Lumea afacerilor presupune, in primul rand, contacte si resurse umane, iar umorul este o modalitate excelenta prin care te poti apropia de oameni. Pe langa faptul ca te poate face sa pari o persoana inteligenta si sigura pe ea, te poate scoate si din unele situatii neplacute.